Vraagje
Ik heb alleen een Wifi middel abonnement van € 47.50 (dus geen tv en ziggo Go) en Voadofone Red Unlimited. Toch kon ik net gewoon inloggen via de safari browser en op ziggogo voetbal kijken, dat zou toch niet moeten kunnen? Heb tenslotte alleen een internet abonnement.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Nog even gecheckt abonnement klopt, Kan soms langer duren voordat ziggo go stopt(kan nu nog iets van 70 zenders kijken). Nederland 1,2,3 en ziggo kanaal 14 kan je altijd met ziggo go kijken dat zijn gratis openbare tv kanalen.
Ziggo go staat nog steeds aan met ongeveer 70 zenders(abonnement wifi middel) Kan een moderator niet regelen dat ziggo go wordt uitgeschakeld het behoort namelijk niet aan te staan bij het abonnement wat ik heb.
Vraag je dit nu werkelijk ? Waarom? er staat toch "geniet ervan" dus zolang het aanstaat lekker van genieten.
Is prima @GOLDENLION67, heb je pakket opnieuw geladen. Je ziet hiervan een bevestiging in MijnZiggo.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.