Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
GOLDENLION67
Level 7

Hoe kan het dat ik nog steeds toegang heb tot Ziggo GO met Wifi Middel (Internet Only)?

Vraagje

Ik heb alleen een Wifi middel abonnement van € 47.50 (dus geen tv en ziggo Go) en Voadofone Red Unlimited. Toch kon ik net gewoon inloggen via de safari browser en op ziggogo voetbal kijken, dat zou toch niet moeten kunnen? Heb tenslotte alleen een internet abonnement.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing
23 Reacties 23
GOLDENLION67
Level 7
Topicstarter

Nog even gecheckt abonnement klopt, Kan soms langer duren voordat ziggo go stopt(kan nu nog iets van 70 zenders kijken). Nederland 1,2,3 en ziggo kanaal 14 kan je altijd met ziggo go kijken dat zijn gratis openbare tv kanalen.

0 Kudos
GOLDENLION67
Level 7
Topicstarter

Ziggo go staat nog steeds aan met ongeveer 70 zenders(abonnement wifi middel) Kan een moderator niet regelen dat ziggo go wordt uitgeschakeld het behoort namelijk niet aan te staan bij het abonnement wat ik heb.

0 Kudos
CobusR
Level 11

Vraag je dit nu werkelijk ? Waarom? er staat toch "geniet ervan" dus zolang het aanstaat lekker van genieten.

0 Kudos
Dennis
Community Moderator
Community Moderator

Is prima @GOLDENLION67, heb je pakket opnieuw geladen. Je ziet hiervan een bevestiging in MijnZiggo.