Tot voor kort had ik een HUMAX media box van ZIGGO. Daarmee kon ik TV uitzendingen opnemen, en die opnamen ordenen door verschillende mappen te creëren waarin ik de opnamen kon onderbrengen.
Nu heb ik een Mini Next (de Humax ging kapot). Daarmee kan ik dus ook TV uitzendingen opnemen. Maar ik kan geen mogelijkheid vinden om die opnamen te ordenen in subcategoriën, zoals met de Humax. Ze zitten allemaal in één verzameling bij elkaar - nogal onoverzichtelijk als het er veel worden.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Er zijn 2 manieren om de opnames weer te geven.
Via de AB op het huisje en Opnames OK drukken, dan zie je de afbeeldingen en op Meer OK klikken of met de voice opdracht Opnames, krijg je de opnames in een rij te zien.
Er zijn geen mappen te maken, mogelijk kun je in de lijst instellingen nog iets wijzigen in de volgorde.
Op uw Humax zat een harde schijf met alle mogelijkheden die daar bij horen, dat is niet te vergelijken met het cloudsysteem.
Wat u wil kan helaas(nog) niet, het is wel een goed idee. Er wordt letterlijk alleen maar uitgebreide terugkijk recht vast gelegd ieder klant krijgt zijn 'opnames' uit dezelfde grote hoop, het is niet zo dat u een eigen stukje opslag in de cloud heeft. Maar mischien dat het mogelijk is om een sorteer op thema functie in te bouwen. Meer zal niet mogelijk zijn.
Ter info en voor de duidelijkheid we moeten de term opnemen compleet vergeten.
Ziggo legt een digitaal bestand vast de klanten nemen niks op.
Uitgebreide terugkijk recht leest wat lastiger vandaar dat de term opname gehandhaafd blijft.
Er wordt een tijdblok gereserveerd er zit altijd een paar minuten vooraf en achteraf. Het Ziggo systeem zal het bestands naam bepalen daar kunnen de klanten niks aan veranderen.
De sorteer optie kan dan enkel op basis van het thema zoals dit in EPG de Electronische Programma Gids is ingevoerd.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er zijn 2 manieren om de opnames weer te geven.
Via de AB op het huisje en Opnames OK drukken, dan zie je de afbeeldingen en op Meer OK klikken of met de voice opdracht Opnames, krijg je de opnames in een rij te zien.
Er zijn geen mappen te maken, mogelijk kun je in de lijst instellingen nog iets wijzigen in de volgorde.
Op uw Humax zat een harde schijf met alle mogelijkheden die daar bij horen, dat is niet te vergelijken met het cloudsysteem.
Wat u wil kan helaas(nog) niet, het is wel een goed idee. Er wordt letterlijk alleen maar uitgebreide terugkijk recht vast gelegd ieder klant krijgt zijn 'opnames' uit dezelfde grote hoop, het is niet zo dat u een eigen stukje opslag in de cloud heeft. Maar mischien dat het mogelijk is om een sorteer op thema functie in te bouwen. Meer zal niet mogelijk zijn.
Bedankt voor Uw reactie. Sorteren zou me kunnen helpen, mits ... ik de naam van een opname zou kunnen aanpassen. Want als ik b.v. de namen van de opgenomen speelfilms zou kunnen doen voorafgaan door "film", en documentaires door "doc", en dan sorteren op naam - dan heb ik de indeling zoals ik had gewild door onderbrengen in mappen met naam "film" resp. "doc".
Ter info en voor de duidelijkheid we moeten de term opnemen compleet vergeten.
Ziggo legt een digitaal bestand vast de klanten nemen niks op.
Uitgebreide terugkijk recht leest wat lastiger vandaar dat de term opname gehandhaafd blijft.
Er wordt een tijdblok gereserveerd er zit altijd een paar minuten vooraf en achteraf. Het Ziggo systeem zal het bestands naam bepalen daar kunnen de klanten niks aan veranderen.
De sorteer optie kan dan enkel op basis van het thema zoals dit in EPG de Electronische Programma Gids is ingevoerd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.