1
Vraag
2
Reacties
weerd20

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe breng ik orde in mijn Ziggo go opnames ?

Tot voor kort had ik een HUMAX media box van ZIGGO. Daarmee kon ik TV uitzendingen opnemen, en die opnamen ordenen door verschillende mappen te creëren waarin ik de opnamen kon onderbrengen.

Nu heb ik een Mini Next (de Humax ging kapot). Daarmee kan ik dus ook TV uitzendingen opnemen. Maar ik kan geen mogelijkheid vinden om die opnamen te ordenen in subcategoriën, zoals met de Humax. Ze zitten allemaal in één verzameling bij elkaar - nogal onoverzichtelijk als het er veel worden.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Er zijn 2 manieren om de opnames weer te geven.

Via de AB op het huisje en Opnames OK drukken, dan zie je de afbeeldingen en op Meer OK klikken of met de voice opdracht Opnames, krijg je de opnames in een rij te zien.

 

Er zijn geen mappen te maken, mogelijk kun je in de lijst instellingen nog iets wijzigen in de volgorde.

Bekijk in context

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Op uw Humax zat een harde schijf met alle mogelijkheden die daar bij horen, dat is niet te vergelijken met het cloudsysteem.

 

Wat u wil kan helaas(nog) niet, het is wel een goed idee. Er wordt letterlijk alleen maar uitgebreide terugkijk recht vast gelegd ieder klant krijgt zijn 'opnames' uit dezelfde grote hoop, het is niet zo dat u een eigen stukje opslag in de cloud heeft. Maar mischien dat het mogelijk is om een sorteer op thema functie in te bouwen. Meer zal niet mogelijk zijn.

Bekijk in context

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ter info en voor de duidelijkheid we moeten de term opnemen compleet vergeten. 

Ziggo legt een digitaal bestand vast de klanten nemen niks op.

 

Uitgebreide terugkijk recht leest wat lastiger vandaar dat de term opname gehandhaafd blijft.

 

Er wordt een tijdblok gereserveerd er zit altijd een paar minuten vooraf en achteraf. Het Ziggo systeem zal het bestands naam bepalen daar kunnen de klanten niks aan veranderen.

 

De sorteer optie kan dan enkel op basis van het thema zoals dit in EPG de Electronische Programma Gids is ingevoerd.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Er zijn 2 manieren om de opnames weer te geven.

Via de AB op het huisje en Opnames OK drukken, dan zie je de afbeeldingen en op Meer OK klikken of met de voice opdracht Opnames, krijg je de opnames in een rij te zien.

 

Er zijn geen mappen te maken, mogelijk kun je in de lijst instellingen nog iets wijzigen in de volgorde.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Op uw Humax zat een harde schijf met alle mogelijkheden die daar bij horen, dat is niet te vergelijken met het cloudsysteem.

 

Wat u wil kan helaas(nog) niet, het is wel een goed idee. Er wordt letterlijk alleen maar uitgebreide terugkijk recht vast gelegd ieder klant krijgt zijn 'opnames' uit dezelfde grote hoop, het is niet zo dat u een eigen stukje opslag in de cloud heeft. Maar mischien dat het mogelijk is om een sorteer op thema functie in te bouwen. Meer zal niet mogelijk zijn.

weerd20
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor Uw reactie. Sorteren zou me kunnen helpen, mits ... ik de naam van een opname zou kunnen aanpassen. Want als ik b.v. de namen van de opgenomen speelfilms zou kunnen doen voorafgaan door "film", en documentaires door "doc", en dan sorteren op naam - dan heb ik de indeling zoals ik had gewild door onderbrengen in mappen met naam "film" resp. "doc".

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ter info en voor de duidelijkheid we moeten de term opnemen compleet vergeten. 

Ziggo legt een digitaal bestand vast de klanten nemen niks op.

 

Uitgebreide terugkijk recht leest wat lastiger vandaar dat de term opname gehandhaafd blijft.

 

Er wordt een tijdblok gereserveerd er zit altijd een paar minuten vooraf en achteraf. Het Ziggo systeem zal het bestands naam bepalen daar kunnen de klanten niks aan veranderen.

 

De sorteer optie kan dan enkel op basis van het thema zoals dit in EPG de Electronische Programma Gids is ingevoerd.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic