Vraag
Reacties
Oplossing
jdekool66
Level 1

Het is weer prut met Ziggo Go, het is een tijd goed geweest maar sinds vandaag weer prut

Meerdere browsers geprobeerd op de Mac, bij allen hapert het of staat het gewoon 5 seconden stil.

Meerdere browsers geprobeerd op Windows 10, ook bij allen hapert het of staat het gewoon 5 seconden stil.

 

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @jdekool66,

 

Gisteravond waren er prestatieproblemen bij Ziggo GO. Je kon inderdaad op diverse platformen buffer- of haperproblemen ervaren. Dat is sinds gisteravond laat opgelost. Wil je laten weten of je dit nu nog steeds ervaart? Sorry voor het ongemak!

Bekijk in context

13 Reacties 13
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Als de boel hapert dan denk ik dat we eerst maar even naar je internet moeten gaan kijken, want modem 30 seconde van de stroom wil wel helpen.

 

Maar laten we eerst hier eens naar kijken.

 

Om je signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

0 Kudos
jdekool66
Level 1
Topicstarter

Direct op de router, downstream 505 mbps upstream 40

Alles werkt prima behalve ziggo go

 

 

0 Kudos
afv.bolhuis
Level 1

Sinds vandaag heeft er een update plaatsgevonden. Ik moest opnieuw inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord en sindsdien heb ik hetzelfde probleem, ineens staat beeld steeds stil.
Voorheen nooit problemen met de Ziggo GO app.

Dave
Level 20
T.E.A.M.

@jdekool66  schreef:

Direct op de router, downstream 505 mbps upstream 40

Alles werkt prima behalve ziggo go

 

 


Even de oude verwijderen en dan de nieuwe installeren en kijken of ie het dan wel doet.

Ik moest opnieuw inloggen en hem op me bureaublad zetten, misschien is dat dus probleem staat de oude nog geactiveerd.

0 Kudos
Cool1946
Level 12

Ook hier geen succes met Ziggo Go. De app verwijderd en via Google Chrome wel weer werkend ,echter inloggen via Edge geeft als resultaat een blanco pagina terwijl de inlog actie als voltooid wordt aangegeven.  Wordt getest op laptop met Windows 11.

0 Kudos
jdekool66
Level 1
Topicstarter

Ik gebruik alleen de browser versies

jdekool66
Level 1
Topicstarter

Ja weer een update, fijn bedankt ziggo, update die niet werkt, iedereen heeft er last van.

Ik heb een bedrijfsmatig abonnement, betaal de hoofdprijs en dan dit.

Cool1946
Level 12
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Morgen komen er medewerkers langs de topic's en die zullen dit zekers oppakken want ze zien ook dat de App live is gegaan, deze vermeld ik wel even. dan kunnen ze de rest ook bekijken. @jdekool66 

0 Kudos
Dave
Level 20
T.E.A.M.

@Cool1946 ik werk met Apple en adres bij mij gaat automatisch door naar het nieuwe Ziggo browser adres. Waarom in Windows anders als in Mac. Dank je voor je upload. Misschien even de URL van de nieuw in het plaatje vermelden dan kunnen ze aanklikken en de goede Ziggo Go krijgen.

0 Kudos
RMS13
Level 3

Aub niet de internetverbinding de schuld geven. Dus iedereen heeft hier een slechte internet verbinding.
Ziggo Go was voor de update al dramatisch slecht, als ik ook maar even het geluid iets harder zet ging de buffering al weer aan en duurde het zeker 2 minuten voordat de live stream weer begint.

Na de update is Ziggo Go nu gewoon onbruikbaar, ik kijk nu Ziggo Go alsof iedereen een spraakgebrek heeft zo langzaam gaat het beeld nu bij mij. Ik begrijp niet hoe een miljoenen bedrijf deze software maakt. 
Als iemand tips heeft waar ik ergens anders tv kan kijken online is dat altijd welkom. In Ziggo heb ik absoluut geen vertrouwen meer.

En waarom kan ik wel probleemloos live streams kijken op Youtube, of vroeger op Foxsport.nl

 

0 Kudos
Dave
Level 20
T.E.A.M.

@RMS13  Als Klant helpt Klant proberen we alles uit te sluiten. Als er iets hapert, buffert kijken we graag naar netwerk history ban het modem en ook naar de splitters, kabels etc. En ja de App is live gegaan dus grote capaciteit daardoor kan het ook bufferen en haperen. Dat zal de oorzaak zijn.

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @jdekool66,

 

Gisteravond waren er prestatieproblemen bij Ziggo GO. Je kon inderdaad op diverse platformen buffer- of haperproblemen ervaren. Dat is sinds gisteravond laat opgelost. Wil je laten weten of je dit nu nog steeds ervaart? Sorry voor het ongemak!