1
Vraag
2
Reageer en help mee
Charlie-69

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is niet mogelijk op een opname in te stellen via de Ziggo GO App

Hallo, sinds 4 weken kan ik niks meer opnemen via mijn ziggo go app.

Kan wel terug kijken, of live kijken, maar niks opnemen. Wel via de mediabox.

Ziggo go app heeft voorheen altijd gewerkt via mijn telefoon of IPad. 
Ook inloggen met een ander mailadres werkt niet. Ziggo go app verwijderd en opnieuw installeren werkt ook niet. Opnieuw laten registreren bij support Ziggo heeft ook niet geholpen . Kortom allerlei mogelijkheden uitgeprobeerd, zelfs naar de updates van telefoon / IPad gecheckt of daar geen problemen mee waren. Iemand die daar een oplossing voor heeft ?

Bij voorbaat dank.

31 Reacties 31
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4523Posts
  • 597Oplossingen
  • 2269Likes

Dank voor het voorbeeld. Het wordt toegevoegd aan het onderzoeksticket. Het is inderdaad een goede suggestie van @Template en het proberen waard.

De cache leeg je via onderstaande stappen:

Ga op je telefoon/tablet naar [instellingen ] -> [appbeheer]

Zoek naar Ziggo GO

Kies voor 'opslaggebruik'

Kies onderaan voor 'Cache legen'

Charlie-69
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik had bv wel mijn abonnement opgezegd. De dag dat de opzegging intrad, en alles afgesloten werd, besloot ik alsnog mijn abonnement te verlengen op dezelfde dag.
Moest wel 3 uur wachten voordat ik opnieuw werd aangesloten. Sinds die tijd kan ik met Ziggo Go app niet meer opnemen met mijn IPad en telefoon, wat voorheen wel kon. Kan wel bv 7 dagen terug kijken, maar niets opnemen. Wel via de media-box. Heel vreemd.

anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10112Posts
  • 593Oplossingen
  • 2851Likes

waarschijnlijk zit er iets in de administratie nog niet goed waardoor Ziggo go het abonnement niet herkent,

een moderator kan dat voor je nakijken en oplossen

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9358Posts
  • 1099Oplossingen
  • 4208Likes

Het heeft inderdaad met die situatie te maken, @Charlie-69 - Na bepaalde herstelacties of wijzigingen kom je niet in de juiste Ziggo GO-omgeving terecht (de zogenaamde '360-omgeving' die een koppeling heeft met je Mediabox). Wij moeten dit op de achtergrond fiksen, maar daar heb ik helaas nog geen nieuwe update over (Dat geldt ook voor @RoccoE dus).

Charlie-69
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klopt, ik ervaar dezelfde issue. De dag dat mijn abonnement afliep, heb ik  op dezelfde dag mijn abonnement alsnog verlengt.

Charlie-69
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nou, de wachten wij de situatie af. Hopelijk dat de oplossing vrij snel komt 😉

Charlie-69
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het blijft best vreemd dat men nog steeds niet met een oplossing komt, dit duurt al meer dan 6 weken. Tenslotte betaal ik hier wel voor. En anders moet men een reductie geven op mijn abonnement totdat er een oplossing is, nietwaar ?

RoccoE

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bij mij ook nog niet opgelost. Bestaat er een ticket voor dit probleem?

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4523Posts
  • 597Oplossingen
  • 2269Likes

Het duurt inderdaad bizar lang en óók tot mijn eigen frustratie is er nog geen update in dit probleemticket @Charlie-69 @RoccoE. Zodra we nieuws hebben horen jullie het uiteraard.

RoccoE

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen, is hier al een update over? Heeft iemand voor mij een ticket nummer zodat ik kan bellen? 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9358Posts
  • 1099Oplossingen
  • 4208Likes

Hi @RoccoE - Er is helaas nog geen update te vermelden, we blijven hier intern achteraan gaan, maar het is afwachten op dit moment. Je mag uiteraard ook bellen - als je aangeeft dat je o.a. geen opnames kunt inplannen of bekijken in Ziggo GO, komt mijn collega bij het juiste issue uit - maar ik vrees dat je daar op dit moment hetzelfde te horen krijgt.

Charlie-69
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bellen heeft geen zin, omdat ook zij niet de oplossing hebben. Men wordt doorverwezen naar deze community. Net als jij wacht ik ook al vele weken op een nieuwe update, zodat ik via mijn ziggo-ap kan opnemen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic