Hallo, sinds 4 weken kan ik niks meer opnemen via mijn ziggo go app.
Kan wel terug kijken, of live kijken, maar niks opnemen. Wel via de mediabox.
Ziggo go app heeft voorheen altijd gewerkt via mijn telefoon of IPad.
Ook inloggen met een ander mailadres werkt niet. Ziggo go app verwijderd en opnieuw installeren werkt ook niet. Opnieuw laten registreren bij support Ziggo heeft ook niet geholpen . Kortom allerlei mogelijkheden uitgeprobeerd, zelfs naar de updates van telefoon / IPad gecheckt of daar geen problemen mee waren. Iemand die daar een oplossing voor heeft ?
Bij voorbaat dank.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dank voor het voorbeeld. Het wordt toegevoegd aan het onderzoeksticket. Het is inderdaad een goede suggestie van @Template en het proberen waard.
De cache leeg je via onderstaande stappen:
Ga op je telefoon/tablet naar [instellingen ] -> [appbeheer]
Zoek naar Ziggo GO
Kies voor 'opslaggebruik'
Kies onderaan voor 'Cache legen'
Ik had bv wel mijn abonnement opgezegd. De dag dat de opzegging intrad, en alles afgesloten werd, besloot ik alsnog mijn abonnement te verlengen op dezelfde dag.
Moest wel 3 uur wachten voordat ik opnieuw werd aangesloten. Sinds die tijd kan ik met Ziggo Go app niet meer opnemen met mijn IPad en telefoon, wat voorheen wel kon. Kan wel bv 7 dagen terug kijken, maar niets opnemen. Wel via de media-box. Heel vreemd.
waarschijnlijk zit er iets in de administratie nog niet goed waardoor Ziggo go het abonnement niet herkent,
een moderator kan dat voor je nakijken en oplossen
Het heeft inderdaad met die situatie te maken, @Charlie-69 - Na bepaalde herstelacties of wijzigingen kom je niet in de juiste Ziggo GO-omgeving terecht (de zogenaamde '360-omgeving' die een koppeling heeft met je Mediabox). Wij moeten dit op de achtergrond fiksen, maar daar heb ik helaas nog geen nieuwe update over (Dat geldt ook voor @RoccoE dus).
Klopt, ik ervaar dezelfde issue. De dag dat mijn abonnement afliep, heb ik op dezelfde dag mijn abonnement alsnog verlengt.
Nou, de wachten wij de situatie af. Hopelijk dat de oplossing vrij snel komt 😉
Het blijft best vreemd dat men nog steeds niet met een oplossing komt, dit duurt al meer dan 6 weken. Tenslotte betaal ik hier wel voor. En anders moet men een reductie geven op mijn abonnement totdat er een oplossing is, nietwaar ?
Bij mij ook nog niet opgelost. Bestaat er een ticket voor dit probleem?
Het duurt inderdaad bizar lang en óók tot mijn eigen frustratie is er nog geen update in dit probleemticket @Charlie-69 @RoccoE. Zodra we nieuws hebben horen jullie het uiteraard.
Goedemorgen, is hier al een update over? Heeft iemand voor mij een ticket nummer zodat ik kan bellen?
Hi @RoccoE - Er is helaas nog geen update te vermelden, we blijven hier intern achteraan gaan, maar het is afwachten op dit moment. Je mag uiteraard ook bellen - als je aangeeft dat je o.a. geen opnames kunt inplannen of bekijken in Ziggo GO, komt mijn collega bij het juiste issue uit - maar ik vrees dat je daar op dit moment hetzelfde te horen krijgt.
Bellen heeft geen zin, omdat ook zij niet de oplossing hebben. Men wordt doorverwezen naar deze community. Net als jij wacht ik ook al vele weken op een nieuwe update, zodat ik via mijn ziggo-ap kan opnemen.
Hallo Alex, ik blijf het vreemd vinden dat er nog steeds geen update is.
Wanneer ik bv lees dat er wereldwijd een update computer storing is geweest, en dat zij dat na nog geen dag hebben opgelost, en wij hier nog weken moeten wachten dat Ziggo met een oplossing moet komen, roept dit toch wat ergernis op.
Straks gaan wij weer op vakantie en willen wij soms onze opgenomen programma’s terug zien. Dit kan dus weer niet, alleen 7 dagen terug kijken met reclames die men niet vooruit kan spoelen. Wanneer dit nog langer gaat duren, dan voel ik mij niet serieus genomen, en overwegen wij onze abonnement na onze contract jaar op te zeggen of eerder. Want nu hebben wij een geldige reden om het contract te laten ontbinden.
Wij hebben over een simpele update waar RoccoE en mijn persoon wekenlang (maanden !) op moeten wachten.
Het probleem bij jou bestaat nog steeds RoccoE ? Het niet opnemen via de Ziggo app ?
Ook ik heb al maanden dit probleem, lekker doorgaan zo Ziggo.
Hi @Charlie-69, @Simon B. - Dit probleem speelt inderdaad nog steeds, al een veel te lange tijd, sorry. We hopen volgende week een update hierover te hebben.
Helaas is er ondanks het vorige bericht nog geen nieuwe update te vermelden, sorry.
Hallo Alex, zie het aub niet als persoonlijke aanval, maar heb echt het idee dat Ziggo dit probleem totaal niet interesseert.
En waarom zouden ze, genoeg klanten die wel tevreden zijn. En jullie worden “misbruikt” om de ontevreden klanten “zoet” te houden met non-informatie die ze jullie doorspelen. Misschien is een nieuwe Mediabox wel de oplossing.
Ik ga de klantenservice wel bellen voor vervanging. Want dit is echt klantonvriendelijk om klanten maandenlang aan het lijntje te houden met hun zg “nieuwe update” die blijkbaar niet bestaat.
Hi @Charlie-69 - Ik snap je frustratie ontzettend goed en ook dat je dit kenbaar wil maken, ik neem het ook zeker niet persoonlijk. Dat het Ziggo niet interesseert is niet aan de orde, maar dat het een veel te lange tijd duurt en er, vooral aan het begin, maar geen progressie werd geboekt is wel ontzettend kwalijk. Ik snap dat je er nog bar weinig aan hebt totdat het daadwerkelijk weer werkt, maar er zijn deze sinds vorige week eindelijk stappen gemaakt wat mij in ieder geval hoop geeft op een oplossing binnen afzienbare tijd.
Hoewel ik je uiteraard niet tegen kan houden, en ik ook snap dat je élke mogelijkheid wil aangrijpen, verwacht ik niet dat een andere Mediabox verandering gaat brengen. Het probleem is juist dat in Ziggo GO er een koppeling is met een verkeerd soort klantnummer en niet je eigenlijke gegevens/klantnummer incl. Mediabox. Een wijziging in deze data wordt niet opgepikt.
Bij mij werkt het ook nog niet. Zit hem volgens mij echt in de account settings. Mijn gegevens zijn gereset, en ik kan nu bijvoorbeeld niet meer met mijn oude naam in de community. Maar ook geen wachtwoord herstel doen voor mijn oude account. Echt heel vervelend, je krijgt inderdaad het idee dat mensen niet willen, want volgens mij moet gewoon het hele account gerest worden met nieuwe stamgegevens.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.