Hallo, sinds 4 weken kan ik niks meer opnemen via mijn ziggo go app.
Kan wel terug kijken, of live kijken, maar niks opnemen. Wel via de mediabox.
Ziggo go app heeft voorheen altijd gewerkt via mijn telefoon of IPad.
Ook inloggen met een ander mailadres werkt niet. Ziggo go app verwijderd en opnieuw installeren werkt ook niet. Opnieuw laten registreren bij support Ziggo heeft ook niet geholpen . Kortom allerlei mogelijkheden uitgeprobeerd, zelfs naar de updates van telefoon / IPad gecheckt of daar geen problemen mee waren. Iemand die daar een oplossing voor heeft ?
Bij voorbaat dank.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik was ROCCOE overigens.....
Hi @ROCCOEMMANEEL - Hoewel ik me kan voorstellen dat je het aan elkaar linkt, zijn dat twee losstaande zaken:
Je Ziggo Community-account is gelinkt aan Mijn Ziggo. Bij jou is Mijn Ziggo verwijderd door mijn collega, vermoedelijk in de hoop dat dat het andere probleem zou oplossen. Daardoor is de koppeling verloren gegaan met je Community-account en kun je daar niet meer bij.
Ik kan je weer toegang geven tot je vorige account ROCCOE, maar dan moet ik je wel vragen om je opnieuw bij de Community te registreren via je nieuwe Mijn Ziggo. het account waar je nu mee post, is geregistreerd via mailregistratie. Om het nog wat vervelender te maken: Daarbij moet je helaas ook een andere naam en mailadres gebruiken dan die je nu hebt gebruikt voor deze twee accounts. Daarna kan ik de twee op de achtergrond omwisselen.
Je mag uiteraard ook ervoor kiezen onder je nieuwe account actief te blijven, we weten nu van je vorige account.
Hi Alex, kunnen wij hier apart op schakelen?
Hi @ROCCOEMMANEEL - Bedoel je de communicatie over het herstel van je Community-account? Je mag me er altijd een privébericht over sturen als dat makkelijker is (via je postvak rechtsboven, nieuw bericht opstellen via het oranje knopje en vervolgens mij kiezen als ontvanger). Wat betreft het probleem, is er helaas niet meer nieuws te melden dan tot nu toe gedeeld.
En wij zijn inmiddels al 5 maanden verder, nog steeds geen oplossing. Dit kan en mag gewoon niet.
Opnemen kan alleen via mediabox, niet op de Ziggo Go app…..
bij mij ook nog steeds niet opgelost. Voelt voor mij als contractbreuk. Toevallig las ik in het NHD (krant) dat na bemiddeling door die krant het probleem voor 1 ziggo klant was opgelost. Voelt niet goed.
Hi @Charlie-69 , @ROCCOEMMANEEL - Er wordt inderdaad nog steeds aan gewerkt, sorry dat dit al zo ontzettend lang moet duren. Er zijn recent veel stappen gemaakt op het gebied van deze mismatch-problematiek, wat me hoop geeft dat hier ook spoedig een oplossing beschikbaar is. Tegelijkertijd snap ik dat dit weinig waard is totdat er concrete resultaten zijn.
Ik ken de details van de betreffende situatie/klant die je aanhaalt helaas niet, maar snap ontzettend goed dat het heel krom voelt @ROCCOEMMANEEL.
Oei, na een verlenging kan ik ook niet meer opnemen en zo te lezen is dit ook niet op te lossen. Nu al spijt van en ik moet nog 2 jaar...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.