Vraag
Reacties
Aankondigingen
Charlie-69
Level 2

Het is niet mogelijk om een opname in te stellen via de Ziggo GO App

Hallo, sinds 4 weken kan ik niks meer opnemen via mijn ziggo go app.

Kan wel terug kijken, of live kijken, maar niks opnemen. Wel via de mediabox.

Ziggo go app heeft voorheen altijd gewerkt via mijn telefoon of IPad. 
Ook inloggen met een ander mailadres werkt niet. Ziggo go app verwijderd en opnieuw installeren werkt ook niet. Opnieuw laten registreren bij support Ziggo heeft ook niet geholpen . Kortom allerlei mogelijkheden uitgeprobeerd, zelfs naar de updates van telefoon / IPad gecheckt of daar geen problemen mee waren. Iemand die daar een oplossing voor heeft ?

Bij voorbaat dank.

50 Reacties 50
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Log je wel in met dezelfde gegevens al je in kunt loggen bij Mijn Ziggo?

0 Kudos
Charlie-69
Level 2
Topicstarter

Natuurlijk

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @Charlie-69 

 

Goed dat je even bij ons terecht bent gekomen. 

Het hoort natuurlijk wel mogelijk te zijn dat je ook met Ziggo GO je opnames kan inplannen. Krijg je daar nu uberhaupt geen record knop te zien, of krijg je bij het inplannen van een opname een foutmelding?
Zou je met jouw Ziggo GO app dit ook eens willen testen op een ander apparaat, en ook eens testen via www.ziggogo.tv ? Ik wil graag weten of dit op allerlei platformen bij jou voorkomt.

Charlie-69
Level 2
Topicstarter

Goedemorgen Jamyla,

Ik krijg bij de Ziggo go app geen opname (record) knop te zien. Alleen een + ( kijklijst).

Ook heb ik de Ziggo Go app op andere apparaten uitgeprobeerd, en steeds hetzelfde resultaat, wel terug kunnen kijken maar niet opnemen. Ook via www.ziggogo.tv  

 

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Helder! Zou je voor mij eens je wachtwoord willen wijzigen via Mijn Ziggo naar Welkomziggo-123 en je gebruikersnaam even willen plaatsen in je profiel onder persoonlijke opmerkingen
Dan ga ik het hier reproduceren en de nodige acties ervoor uitzetten.

Charlie-69
Level 2
Topicstarter

Opdracht voltooid

0 Kudos
Charlie-69
Level 2
Topicstarter

Opdracht voltooid

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Ik heb meerdere keren geprobeerd in te loggen om je probleem te reproduceren, maar ik kom er met het genoemde wachtwoord niet in.

Wil je bij je profiel onder persoonlijke opmerkingen eens je gebruikersnaam + nieuwe wachtwoord vermelden?

Charlie-69
Level 2
Topicstarter

Net gedaan

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Dankjewel @Charlie-69  Ik zie het inderdaad ook, bijzondere situatie. Ik pak dit intern even op en ga hiermee langs een derde lijn.

Zodra ik meer weet kom ik hier bij je op terug.

RoccoE
Level 2

Ik ervaar hetzelfde probleem. Erg vervelend

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

@RoccoE 

is je abonnement net ingegaan of recent gewijzigd ?

om verwarring te voorkomen kun je het beste een eigen topic aanmaken 

0 Kudos
RoccoE
Level 2

Door de klantenservice werd ik juist gewezen op dit topic met het verzoek een reactie te plaatsen. Mijn abonnement is in februari gewijzigd en sindsdien ervaar ik het probleem 

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

een moderator komt binnen enkele werkdagen langs het topic

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Dank voor de heads-up @anoniemforum.

Super vervelend dat je al 4 maanden lang geen opname kunt inplannen via de Ziggo Go omgeving @RoccoE. Goed dat je benoemt dat dit niet meer mogelijk is na een abonnementswijziging. Je abonnement is nog wel gewoon geschikt voor opnemen. Dat is dus geen probleem. Ik vermoed dat er sinds die wijziging een mismatch is ontstaan in een achterliggende database. 

Wil je een voorbeeldprogramma en een timestamp delen waarop je een poging hebt gedaan als voorbeeld in dit topic? Dan zet ik het door naar een andere afdeling zodat je wordt toegevoegd aan het onderzoeksticket.

@Charlie-69 Ervaar jij dit issue ook sinds je een abonnementswijziging hebt doorgevoerd? Deze informatie voeg ik dan nog even toe aan het al lopende onderzoek.

0 Kudos
Template
Level 17

Heb je de standaard stap al gedaa?

Cache en/of geheugen leeggemaakt van de App en apparaat opnieuw opgestart (nee App verwijderen en opnieuw downloaden is niet hetzelfde)

Voor de browser cookies en/of geheugen leegmaken en browser opnieuw opstarten en opnieuw inloggen?

Dit zijn de standaard dingen als een App het niet meer goed doet of een site waarvoor je moet inloggen 

0 Kudos
RoccoE
Level 2

Het geldt voor alle programma s. Bijvoorbeeld nieuwsuur van morgen. Op de next neem ik the sixt commandment op van npo maar deze zie ik niet in de app terug. 

0 Kudos
RoccoE
Level 2

Hoe maak je het cache van de ziggo App leeg. Een browser is duidelijk , maar een app werkt volgens mij anders. 

0 Kudos