@Ronihd schreef:...Ik heb geprobeerd jou ervaring te dupliceren en dat lukt me niet , ik kijk/keek met chrome en alles werkt na behoren en ook de PIP functie uitgebreid getest zoals jij het hebt omschreven.
Ook een test gedaan met Firefox , ook hier geen probleem geen blokken in beeld en haarscherp.
CPU gebruik complete computer 11 % en memory 39 %
( paar tapbladen brouwser open , videostream eigen ip camera en alle andere processen )
Intel I7 6700 K cpu met 16 gig ram. Asus bord +_ 5 jaar oud met een samsung EVO 1 TB HD kaartje
NVidia Gforge GTX 1060 6GB
Dus tja...........
Een super snelle I7 6700K cpu, dat is een quad core met hyperthreading ( dus totaal 8 cpu kernen, die maximaal op 4,2GHz draaien ), 16 MB memory, een 1TB SSD en een extra GTX 1060 6GB video kaart.
Dus tja.... niet echt een 'gemiddelde' computer, zoals die bij jan-met-de-pet thuis staat. Dat ZiggoGo met 8 cpu kernen op maximaal 4,2GHZ maar zo'n 11% cpu verbruikt verbaast me niets. Waarschijnlijk neemt de GTX1060 videokaart de video voor haar rekening, dus daar hoeft de cpu zich ook niet druk over te maken.
Verder is 16Mb toch echt boven gemiddeld, dus is die 39% memory gebruik, niet echt te vergelijken.
En .... er zijn nog heel veel laptops/desktops die gewoon een harddisk hebben en geen SSD, dus daar zit ook een wereld van verschil.
Dus tja.... het verbaast me niets, dat e.e.a. op jou computer als een zonnetje draait, maar helaas heeft niet iedereen zo'n 'beest'. ZiggoGo zal op jouw computer ( gezien de snelle hardware ) wel prima werken, maar dat is natuurlijk geen vergelijk met de standaard huis-en-tuin computer, die vaak bij o.a. minder technisch mensen staan.