Fleuren1

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Herstart video hapert

Hallo,

 

Mijn ziggo go app werk perfect als ik een uitzending live kijk of een aflevering terugkijk. Echter als ik een live aflevering herstart, hapert deze om de paar minuten. 

 

Graag hoor ik wat ik kan doen om dit te verhelpen. 

 

Met vriendelijke groet, 

Fleur 

10 Reacties 10
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Op welk apparaat precies met welke systeemsoftware en versie?

Fleuren1
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Via een mobiele samsung telefoon, heb je iets aan de onderstaande informatie?

 

Build: 4.46.6214+4088
Device: samsung SM-A415F
OS: Android 11 (SDK 30)
Video Player: 2.18.1
Conviva: 4.0.27
4.0.17
Connection Type: WiFi - (N/A)
Customer HH: 17219047_nl
Mqtt Broker Status: CONNECTED

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Helaas ken ik Samsung niet, hopelijk komt er snel iemand langs die hier meer van weet.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Fleuren1, welkom op de Ziggo Community!

 

Wat irritant dat je haperingen ervaart bij het terugkijken van een programma dat nog live is. Het is vooral opvallend dat het alleen daarbij gebeurt, want in principe maakt hij op dat moment van dezelfde service gebruik als Replay TV. Het gebeurt altijd als je iets kijkt wat nog live is en bijvoorbeeld nooit als het programma al is afgelopen?

 

Voor het volledige verhaal: Op welke manier kijk je vanaf het begin? (bijvoorbeeld via de tv-gids, of open je het eerst het live programma)

Fleuren1
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Alex 

 

Helaas altijd als ik een live programma wil herstarten. Het programma is dan bijv 10 minuten bezit. Het is wisselend hoe ik er kom. Ik zoek soms op het programma en soms via het zender. In de app gebruik ik vervolgens de optie herstart programma. 

 

Ook als ik een live programma pauzeer, gaat hij daarna continu bufferen.

 

Met vriendelijke groet, 

 

Fleur

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Fleuren1,

 

Voor Android is deze week een update verschenen, 4.46.6219. Wil je controleren of deze beschikbaar is in de Play Store en laten weten of dit verbetering mee heeft gebracht?

Fleuren1
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Alex bedankt voor je bericht. Ik heb de laatste versie van de app. Helaas is het probleem niet verholpen. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Wat balen @Fleuren1 😞 Ik heb dit intern ook gedeeld, maar we hebben hier nog niet meer voorbeelden van gezien. Ik loop dan ook nog een beetje vast wat de volgende stap is. Mogelijk heeft het een verband van het verversen van de gegevens in de TV-gids of van het inladen van de reclame-markeringen.

 

Merk je (ook maar enig) verschil tussen commerciële en publieke omroepen?

Fleuren1
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Alex,

 

Bedankt voor je bericht. Toevallig hadden dit weekend hetzelfde via mijn vriend zijn telefoon met npo1. Er is geen verschil. 

 

Groetjes, 

Fleur 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4351Posts
  • 574Oplossingen
  • 2125Likes

Inmiddels is er een nieuwe update uitgerold met versienummer 5.01.6512. Wil je de App updaten indien je dit nog niet hebt gedaan en laten weten of het verbeterd is? 

Zo niet, dan zijn we ook benieuwd of het speelt wanneer je verbindt met een ander wifi netwerk. Laat je ons dan ook weten of het speelt op een mobiel 4/5G netwerk? 

Uitgelicht topic