Sinds ik terug ben van mijn vakantie in Istanbul kan ik niets meer bekijken middels Ziggo Go. Krijg steeds de melding “Helaas, deze video is niet beschikbaar buiten de EU”, terwijl gewoon in Nederland ben. Ik zie wel dat mij ip adres van Istanbul is:
Wat kan ik hier aan doen?
**Moderator: IP-adres uit voorzorg verwijderd**
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @joffreydegraaff
Het ip adres dat je aangeeft staat geregistreerd in Turkije
Of je hebt een Turkse provider, je gebruikt een vpn service die je via Turkije omleidt of dit komt heel zeldzaam voor, dit ip adres is recentelijk overgenomen door Je provider.
Ben je momenteel nog steeds met vakantie dan kan het zijn dat je misschien nog binnen de Unie bent, maar dicht bij de grens met Turkije. Ik heb begrepen dat dit met name op Koss veel voorkomt dat je dan zonder dat je het weet via Turkije bent verbonden. Dit kan diverse nare consequenties hebben.
Helpt dit je verder? Anders graag meer info
gr. Eddy
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @joffreydegraaff
Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. Ziggo moderators die ’Ziggo’ voor hun naam hebben staan, komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic.
Op welk apparaat gebruik je de Ziggo Go app? Lijkt me duidelijk dat de app en/of het apparaat waarop je de app gebruikt denkt dat je nog op vakantie bent.
Hallo @joffreydegraaff
Het ip adres dat je aangeeft staat geregistreerd in Turkije
Of je hebt een Turkse provider, je gebruikt een vpn service die je via Turkije omleidt of dit komt heel zeldzaam voor, dit ip adres is recentelijk overgenomen door Je provider.
Ben je momenteel nog steeds met vakantie dan kan het zijn dat je misschien nog binnen de Unie bent, maar dicht bij de grens met Turkije. Ik heb begrepen dat dit met name op Koss veel voorkomt dat je dan zonder dat je het weet via Turkije bent verbonden. Dit kan diverse nare consequenties hebben.
Helpt dit je verder? Anders graag meer info
gr. Eddy
Hoi Eddy,
dank, ik heb Vpn gewijzigd. Nu werkt het weer prima!
dank
Graag gedaan
Ik heb hetzelfde probleem.
**Moderator: IP-adres uit voorzorg verwijderd** Dit zijn de eerste 4 blokken van mijn IPv6 adress
Dit is mijn IPv4 adress :
**Moderator: IP-adres uit voorzorg verwijderd**
@RGCREMERS goed dat je het even vraagt, als die melding onterecht is wil je dat natuurlijk opgelost zien.
Werkte het trouwens eerder wel? Gebruik je misschien VPN en ervaar je dit op elk apparaat? Lukt het wel als je via 4G of 5G kijkt?
Dit is pas sinds een paar dagen .Ik gebruik geen VPN en op mijn mobiel doet alles het wel
Hi @RGCREMERS - Ervaar je dit probleem nog steeds? We hebben de IP-adressen uit voorzorg weg gehaald. Mocht je dit zelf nog willen checken; het "IPv4-adres" dat je deelde, is het interne IP-adres, daar valt niets op te controleren. Het gaat om je externe IPv4-adres. Er speelt op dit moment geen storing. Ben je wel in Nederland?
IPv4 ; 192.168.178.36
Ik ben in Nederland en ik kan geen IPv6 adres vinden. Hiervoor ben ik naar geavanceerde instellingen gegaan en dan naar poortforwarding
192.168.178.36 is een local ip-adres
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.