Vandaag T-Mobile aangesloten, eindelijk na vele maanden niet 1 dag zonder 40x per avond het programma wat ik zat te kijken te hoeven herstarten vanwege dat waardeloze Ziggo Go, weer eens een avond gewoon onafgebroken kunnen kijken zonder dat TV in de browser er 1 keer mee stopte, dat geeft wel even aan dat andere providers hun zaakjes 100x beter voor elkaar hebben.
Er werd mij nog gezegd door medewerkers van Ziggo op dit forum toen ik zei dat ik over ging stappen dat ik maar eens moest Googlen om te zien dat KPN en die andere providers ook zat klachten hadden over hun TV diensten, maar ik heb met Ziggo Go niet avond TV kunnen kijken zonder elke 20 of 30 minuten eruit gegooid te worden in een heel jaar, wat ik ook geprobeerd heb om de problemen op te lossen, en ik weet flink wat van computers en netwerken configureren, en nu heb ik dus T-Mobile, en ik ben niet 1 keer eruit gegooid.
Bij Ziggo Go moest ik om de 20 minuten weer gaan zitten zoeken waar ik in het programma gebleven was nadat ik eruit gegooid werd..
Man wat is dat fijn zeg...Ik denk ook dat ik vanaf nu nooit meer Ziggo neem.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb ook begrepen uit je vorige berichten met foto's, dat je zeer verouderde coax aansluitmaterialen hebt en Ziggo geen enkele kans hebt gegeven, om zelfs gratis het eerste punt te vernieuwen tot je modem, om je probleem op te lossen.
In ieder geval veel kijk- en internetplezier gewenst.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.