Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Stephanh1
Level 2

Heb alleen de 3 ziggo free sport zenders in de ziggogo app/Tv app/Browser app

wij hebben sinds begin deze week een ziggo abonnement TV en  internet XXL. Wij kunnen helaas niet meer dan 3 sportzenders zien. We hebben al gebeld met de klantenservice en gebruikersnaam en wachtwoord gewijzigd maar dit hielp niet. Hopelijk kan iemand ons hier helpen om ZiggoGo werkend te krijgen. Alvast bedankt voor de hulp! 

36 Reacties 36
Meldingen
Aan Uit
Chantalkr
Level 2

Sinds vannacht, 00.10, exact hetzelfde probleem waarmee mijn optie tot tv kijken compleet is weggevallen. Ik kan geen kabel dwars door de kamer leggen namelijk.

 

Dit geldt voor mijn eigen account en het account van mijn ouders..

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @Chantalkr, welkom op de Ziggo Community! 🙂

Zie je nog wel de Ziggo Sport Free zenders in Ziggo Go, of werkt helemaal geen enkele zender meer? Zou je ook de gegevens van je ouders in je profiel willen zetten? ( Persoonlijke opmerkingen (privé) )

0 Kudos
Chantalkr
Level 2

@Marco Ja, die drie zenders zie ik als enige zenders, heb eentje getest, ik krijg beeld

 

Welke gegevens wil je precies? Gebruikersnaam? Postcode?

0 Kudos
mhoen
Level 1

Ik heb hetzelfde probleem sinds gisteravond alles werkte goed totdatvik alleen nog maaar de 3 sport zenders te zien krijg.

0 Kudos
Maze
Level 2

Goedenmorgen!

 

Hier ook hetzelfde euvel, alleen maar 3 ziggo sport free zenders in de app en op Ziggogo.tv en verder nix!

Kunnen jullie ons ook helpen? Onze Username en klantnummer staan in ons profiel onder Persoonlijke opmerkingen (privé)

 

Hartelijk dank!

0 Kudos
Trainman
Level 3

Ook bij mij sinds woensdagavond 6 Nov alleen de 3 sportzenders zichtbaar in Ziggo GO. Heel vervelend, betaal nu terwijl ik er niet van gebruik kan maken. Hopelijk wordt hier snel wat aan gedaan. Viel me op dat tevens niet ingelogd kon worden bij Ziggo, er werd geen sms verstuurd. later in de nacht zijn er 4 binnen gekomen. En toeval of niet, Vodafone had vannacht ook een storing.

0 Kudos
Ruurd_Priester
Level 1

Hallo. Ik heb sinds gisteravond ook dit probleem: nooit een probleem gehad met Ziggo.go en nu opeens alleen drie sportkanalen. Alvast dank voor de hulp!

0 Kudos
Tamagotchie
Level 1

Hallo. Ik heb sinds gisteravond ook dit probleem. Opeens alleen drie sportkanalen.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @JanHeijnis, @Chantalkr @mhoen @Maze en @Tamagotchie 

De reden dat jullie enkel de Ziggo Sport Free zenders kunnen bekijken heeft waarschijnlijk een andere oorzaak. We hebben dit momenteel in onderzoek. Volg dit topic voor updates. 

Davidkerkhof
Level 1

Hier idem. Kan 3 werkdagen duren gaf de klantenservice aan. Vreemd dat zolang moet duren voor een bekend probleem. 

0 Kudos
Chantalkr
Level 2

Dan mag er restitutie tegenover staan lijkt me, ik kan nu met geen mogelijkheid tv kijken.. @Rikst 

0 Kudos
Trainman
Level 3

Waarom niet wat transparanter communiceren met de betroffen klanten?  De uitspraak " De reden dat jullie enkel de Ziggo Sport Free zenders kunnen bekijken heeft waarschijnlijk een andere oorzaak " is zo ontzettend vaag. En dan nog het feit dat we dagen moeten wachten!  De automatische incasso's werken natuurlijk altijd....

Davidkerkhof
Level 1

Vond ik ook een beetje vreemd. En degene in de chat ging het helemaal uitvragen terwijl ik mijn vraag al begon met: heb enkel 3 sportkanalen in mijn ziggo go. Is een bekend probleem maar hij deed alsof het voor het eerst was dat hij ervan hoorde. Lijkt mij sterk. Ik begrijp best dat diensten storingen kunnen hebben etc maar ben wel transparant in de communicatie en laat zien dat je het snel oplost. Lukt dit niet voorzie klanten dan in een restitutie 

leoritadjango
Level 1

Sinds vannacht hetzelfde probleem; alleen 3 sportzenders.
Net met de helpdesk contact gehad & account opnieuw geregistreerd. Gaf niet direct verbetering.
Ik leg voor de zekerheid hier ook nog maar even het verzoek neer de speciale magie op mijn account toe te passen.
Alvast bedankt.

JanHeijnis
Level 2

Beste Jamyla/andere Ziggo medewerker,

 

Inmiddels kijk ik nu aantal dagen tv middels Ziggo Go app via het gedeelde profiel van iemand anders; wat ik ruim 'n jaar probleemloos heb gedaan vóór dat ik onlangs Internet Start uitbreidde met TV Start/Ziggo Go. Ziggo Go werkt, op 3 sportzenders na, nog steeds niet icm. mijn eigen account.

 

Ik weet dat het Ziggo abonnement van die ander onlangs ook gewijzigd/uitgebreid is, zónder problemen/gevolgen voor de werking van hun Ziggo Go; ik kan probleemloos gedeeld Ziggo Go via tv app kijken.

 

Waarom lukt het nu, na 2 weken, nog niet via mijn eigen account..? Moet ik nog wel 'n tv abbo aanhouden als het deel waarvoor afgesloten niet werkzaam te krijgen is..?

(en ja, bij alle apparaten is mijn eigen account uitgelogd, op een probeerpoging met weer uitloggen na) 

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Fijn dat je in ieder geval toegang hebt tot Ziggo Go op deze manier @JanHeijnis! 😄

Je gegevens zijn intern doorgezet naar de oplospartij. We herstellen je profiel zo spoedig mogelijk. Ik moet helaas nog wat van je geduld vragen.

0 Kudos
Dams
Level 1

Ik heb een nieuwe abonnement bij Ziggo, en heeft hetzelfde probleem. Er zijn alleen maar de 3 Ziggo Sport Free zenders in Ziggo Go.

 

0 Kudos