wij hebben sinds begin deze week een ziggo abonnement TV en internet XXL. Wij kunnen helaas niet meer dan 3 sportzenders zien. We hebben al gebeld met de klantenservice en gebruikersnaam en wachtwoord gewijzigd maar dit hielp niet. Hopelijk kan iemand ons hier helpen om ZiggoGo werkend te krijgen. Alvast bedankt voor de hulp!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dankjewel @Stephanh1!
Door een storing is het mogelijk dat je abonnement niet wordt herkend in Ziggo GO, waardoor je alleen de Ziggo Sport Free zenders te zien krijgt. Het is belangrijk eerst je gebruikersnaam te controleren; Log met dezelfde gegevens in bij [Mijn Ziggo] en controleer of je daar je huidige abonnement en gegevens terugziet. Zie je daar niets of zie je oude gegevens? Dan gebruik je de verkeerde gegevens. Volg [deze stappen].
Er wordt uiteraard hard gewerkt aan dit probleem. Heb je je gebruikersnaam gecontroleerd? Laat dan een bericht achter en wij zetten je gegevens door naar de verantwoordelijke afdeling. Binnen 1 week wordt het account hersteld 🙂
Hierna zou je automatisch weer toegang hebben tot alle overige zenders in Ziggo GO.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Goedemorgen @Stephanh1
Allereerst welkom hier op de Community! Fijn dat je ons platform hebt gevonden voor support 🙂
Ik ben vooral benieuwd hoe en waar je precies een account hebt aangemaakt voor Ziggo GO. De reden dat ik dit wil weten is omdat ik geen Mijn Ziggo account kan vinden.
Als jij die wel hebt aangemaakt, wil je dan hier in je profiel onder persoonlijke opmerkingen je klantnummer + gebruikersnaam willen vermelden?
Dank voor je bericht.
Gegevens toegevoegd
Dankjewel @Stephanh1!
Door een storing is het mogelijk dat je abonnement niet wordt herkend in Ziggo GO, waardoor je alleen de Ziggo Sport Free zenders te zien krijgt. Het is belangrijk eerst je gebruikersnaam te controleren; Log met dezelfde gegevens in bij [Mijn Ziggo] en controleer of je daar je huidige abonnement en gegevens terugziet. Zie je daar niets of zie je oude gegevens? Dan gebruik je de verkeerde gegevens. Volg [deze stappen].
Er wordt uiteraard hard gewerkt aan dit probleem. Heb je je gebruikersnaam gecontroleerd? Laat dan een bericht achter en wij zetten je gegevens door naar de verantwoordelijke afdeling. Binnen 1 week wordt het account hersteld 🙂
Hierna zou je automatisch weer toegang hebben tot alle overige zenders in Ziggo GO.
Top. Snel. Alle zenders zijn er.
Yes, zo hoor ik het graag @Stephanh1
Fijn dat het team er zo snel op zat en het account heeft hersteld 🙂
Enjoy it all!
Hallo Jamyla,
Ook bij mij zijn alleen drie sportzenders zichtbaar in de Ziggo Go app (op tv, op telefoon en via de browser).
Wil je mijn account ajb ook doorgeven aan het team die de account aan het herstellen is?
Alvast bedankt, met vriendelijke groet,
Johannes Buursink
Goedemorgen @jbuursink, welkom op de Ziggo community!
Knap irritant dat het bij jou ook niet werkt zoals het zou moeten. Dit willen we intern ook graag onder de aandacht brengen. Ik heb alleen het volgende nog even van je nodig, de datum en tijdstip waarop je het voor het laatst heb getest. Dan kan ik dit meteen voor je doorzetten.
Hallo Roland,
Zojuist nog geprobeerd (overal uitgelogd en weer ingelogd), zelfde resultaat.
Dat was dus vandaag 29-10-2024 om ongeveer 12.15 uur.
Groet, Johannes
Dank je wel @jbuursink, ik heb het intern voor je doorgezet.
Hallo Roland,
Is er al zicht op wanneer mijn account hersteld wordt?
Groet, Hans
Ik heb hetzelfde probleem. @Jamyla zou je mijn account ook kunnen aanleveren?
Goedemorgen @jbuursink en @LMBakker, het probleem zou inmiddels opgelost moeten zijn.
Het is belangrijk alle actieve sessies worden beëindigd. Doe dit zowel in de Ziggo app, als op www.ziggogo.tv. Ik hoor graag of het dan weer werkt.
@Marco Dat is helaas niet het geval. Ik heb overal uitgelogd (app op telefoon, telelevisie en ziggogo.tv), later ook in Mijn Ziggo alle actieve sessies beëindigd en later zelfs de caches en alle volledige apps van de devices verwijderd en een half uur gewacht, maar nog steeds maar 3 gratis sportzenders. Los het op want ik betaal ervoor Ik begin spijt te krijgen dat ik voor Ziggo ben gegaan en niet voor kpn.
Ik heb je gegevens doorgezet @LMBakker. We lossen het probleem zo spoedig mogelijk op.
Hallo Marco,
Eindelijk gelegenheid gehad om dit uit te proberen, helaas ook bij mij zonder resultaat.
Overal uitgelogd, waar nodig de app verwijderd, via mijn Ziggo de actieve sessies beëindigd en een dag gewacht.
Zojuist weer ingelogd op ziggogo.tv, helaas nog steeds alleen maar drie sportzenders.
Groet, Hans
Wellicht kan een Ziggomedewerker nog eens naar het account van ondergetekende kijken..? Onlangs pakket uitgebreid van Internet Only naar Start / TV Start en sindsdien enkel 3 sportzenders online via Mijn Ziggo/Go en alle andere apparaten. App caches legen, verwijderen, account wwoord veranderen door Ziggo medewerker etc., het heeft (nog) geen oplossing geboden.
Gr, Jan
Goedemorgen @JanHeijnis
Ik kan me voorstellen dat we je geduld op de proef stellen. Dat is ook niet hoe wij dat graag zien, sorry!
Maar het probleem is bekend en je gegevens liggen al bij het oplosteam. Uiterlijk vrijdag moet jouw account zijn gecleaned en dat betekent dat je het weekend weer Ziggo GO zonder problemen kan gebruiken 🙂
Géén paniek; er zijn ergere zaken aan de hand in de wereld.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.