1
Vraag
2
Reacties
rvdriessen

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hardware gekocht in het buitenland: Ziggo Go APP werkt niet in Nederland (!)

Hallo,
Ik heb in Zwitserland een Nokia Streaming box 8000 gekocht, en hier in gebruik genomen in Nederland. 
Na installatie van de (android TV-) Ziggo GO app, ingelogd en daar kwam de melding na het starten van een programma:
"Helaas, je kan deze video volgens afspraak met de content aanbieder vanaf dit IP network niet bekijken"

- Ik gebruik gewoon mijn NL Wifi-netwerk
- GEEN Vpn in gebruik

Waarop controleert de ziggo - app in hemelsnaam? 
En hoe los ik dit probleem op?

PS:
- Ik krijg wel gewoon de NL google playstore (apps als NLziet etc zijn allemaal aanwezig)
- Mijn google play account heeft "gewoon" een nl betalingsprofiel
- De Nokia box staat ingesteld op "locatie bepalen via Wi-fi"
- Apps zoals Netflix hebben dit probleem niet


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Is het een ziggo wifi verbinding? Dat moet.

 

Tweede tv en Ziggo GO: zo kijk je tv

 

Waarom kan ik mijn Apple TV, Android TV of Amazon Fire Stick ontvanger niet meenemen buitenshuis en op vakantie in de EU?
Het gebruik van de boxjes aan je tv-toestel en apps op smart-tv’s vallen niet onder de 'Content Portabiliteit wetgeving' van onlinediensten en is daarom geen open internetdienst. Wij moeten ons daarom houden aan de gemaakte afspraken met de contentpartijen. De Apple TV, Android TV, Amazon Fire TV app van Ziggo is een ‘in huis oplossing’ voor een tweede en derde tv in huis. Het is een vervanger van een extra tv-ontvanger en we bieden, zoals afgesproken met contentpartijen, alleen aan via ons eigen netwerk. Om deze Ziggo GO app te kunnen gebruiken heb je dus ook een internetverbinding van Ziggo nodig.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Is het een ziggo wifi verbinding? Dat moet.

 

Tweede tv en Ziggo GO: zo kijk je tv

 

Waarom kan ik mijn Apple TV, Android TV of Amazon Fire Stick ontvanger niet meenemen buitenshuis en op vakantie in de EU?
Het gebruik van de boxjes aan je tv-toestel en apps op smart-tv’s vallen niet onder de 'Content Portabiliteit wetgeving' van onlinediensten en is daarom geen open internetdienst. Wij moeten ons daarom houden aan de gemaakte afspraken met de contentpartijen. De Apple TV, Android TV, Amazon Fire TV app van Ziggo is een ‘in huis oplossing’ voor een tweede en derde tv in huis. Het is een vervanger van een extra tv-ontvanger en we bieden, zoals afgesproken met contentpartijen, alleen aan via ons eigen netwerk. Om deze Ziggo GO app te kunnen gebruiken heb je dus ook een internetverbinding van Ziggo nodig.

rvdriessen
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi Steefb,
Jammer maar helaas voor mij in dit geval. Bedankt in ieder geval voor je heldere post! 🙂
Mvg Rutger

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic