Thijsdehaan

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Haperend geluid Apple tv/go app

Ik heb een Apple TV 4K. En een stereo paar HomePods als speakers. 
 

als ik kijk via de ziggo go app op de Apple TV heb ik een constante hapering in het geluid. Soort constante golven van geluid zeg maar. 
 

internet is prima. Beeld ook. En alle andere apps op de Apple TV geven geen problemen.

iemand een idee of hier iets aan te doen is?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hey @Thijsdehaan en welkom op onze Community! 

Niet tof dat je continu een hapering in het geluid hoort. Ervaar je dit probleem ook als je een programma afspeelt zonder externe geluidsapparatuur? Maakt dit ook verschil? 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hey @Thijsdehaan en welkom op onze Community! 

Niet tof dat je continu een hapering in het geluid hoort. Ervaar je dit probleem ook als je een programma afspeelt zonder externe geluidsapparatuur? Maakt dit ook verschil? 

Thijsdehaan
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee klopt als ik het geluid via de tv afspeel heb ik dit niet. Enkel bij de externe speakers. 

Wimbre

Level 4
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Zou hetook aan de internetsnelheid kunnen liggen? Ik heb 250MB abo maar bij speedtest via Samsung smart TV krijg ik maar 25-40 Mbps

Thijsdehaan
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Speedtesten zijn hier prima. En heb het probleem enkelbij de ziggo tv app.. dus dat lijkt me niet. 

Wimbre

Level 4
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Sorry Thijs, ik heb hetzelfde probleem (en dezelfde hardware, alleen heb ik 1 HomePod) en dacht dat ik reageerde op mijn topic.

 

Als ik via de app kijk heb ik ook zo’n heel korte hapering en muziek is helemaal niet om aan te horen. Ik ervaar het als een soort golvend geluid met een blikkerige tik. 

Wimbre

Level 4
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Hi Thijs,

 

Hoe bevallen overigens die 2 gepairde HomePods qua geluid?

Thijsdehaan
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heel goed. Toch wel een hele verbetering. Ik vind het zeker de kosten waard,een stereo paar te hebben. 

Wimbre

Level 4
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Dat is mooi. Ik wil er nl. nog 1 bij kopen. 
 

Nu nog dat probleem van dat geluid oplossen.

 

 

Robinko

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe krijg je het geluid van de app over de homepods? Ik krijg bij de app alleen de optie om het over de speakers van de tv af te spelen. Alle andere apps spelen automatisch alles wel al over de homepods.

Uitgelicht topic