De doorontwikkeling staat niet stil. Kan wel zeggen dat vandaag de dag alles behoorlijk goed functioneert. Ik vraag mij alleen af waarom het beeld vooral bij snelle acties of camerabewegingen hapert. Dit is zowel via de mediabox op tv als ziggo go via laptop, en op Netflix als op tv. Is hier nog iets aan te verbeteren. Laatst oranje elftal gekeken via ziggo go met haperingen terwijl een stream van nos hier geen last van heeft. Maar ik denk toch dat dat een capaciteitsisshue is en een ander probleem
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Wfl Welke mediabox heb je?
Capaciteitsproblemen zijn er niet, behalve zeer lokaal en doe worden direct aangepakt als dat ontdekt wordt, voor Corona had Ziggo de capaciteit al uitgebreid voor het vele gebruik van de Ziggo Go apps en de mediabox XL en de Next die alles, behalve live, in de cloud uitvoert.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de mediabox op aangesloten zit?
Beste Bert,
Bedankt voor de snelle reactie. We hebben een next
de rechter hirschmann stekker gaat via 4mtr kabel naar de next. De andere is voor het ziggo modem
vooral bij snelle acties of camerabewegingen hapert
Er zit een verschil tussen de verversing van het beeld bij snelle acties (motion blur) en echte hapering van een stream. Het eerste is vaak een instelling van de TV zelf, het tweede is doorgaans de verbinding, dat kan op meerdere plekken fout gaan.
@Wfl via welke Ziggo Go variant keek je naar oranje? Op een tablet of smartphone gestreamd via een chromecast?
Ik denk dat het motion blur is. Het kijken naar oranje niet. Gekeken met een snelle actuele laptop en beamer, bekabeld aangesloten. Via Chrome ziggo go benaderd.
Hebben anderen ook last van motion blur. E is het te verhelpen. Heb niet het idee dat het aan eigen apparatuur ligt. Aangezien meerdere apparaten dit vertonen. En tv bijvoorbeeld 100hz is
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.