Hansboogaart

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HBO op Ziggo GO: "Neem een abonnement"

Hallo

 

ik heb al meerdere topics langs zien komen over dit onderwerp maar nergens een oplossing gezien.

 

ik heb ziggo movies er series xl. Dus incl HBO. Maar zowel op mijn iPhone als op mijn gloednieuwe Apple TV kan ik geen HBO series kijken. Wel op mijn horizon box maar niet via de app. Hij geeft elke keer aan dat ik een abonnement ervoor nodig heb terwijl ik die heb. Heb al meerdere keren gebeld naar Ziggo en gechat en krijg verschillende antwoorden. De ene zegt dat het abonnement nog niet actief is en de andere zegt dat het gewoon niet mogelijk is.

 

heb al meerdere keren opnieuw ingelogd en meerdere keren de app opnieuw geïnstalleerd.

maakt geen verschil.

 

Verder werkt alles wel alleen de hbo series niet

 

wat kan ik doen?

3 Reacties 3
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Alleen geduld hebben dit is een bekend probleem.

Eventueel nog wel dit lijstje invullen dan kan een ziggo moderator de nodige actie ondernemen.

Welke content gaat het om:

Werkt het op de mediabox:

Werkt het op de app:

Werkt het op ZiggoGO.tv:

Welke app versie:

Welk OS:

Welke browser:

Welk besturingssysteem:

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Hi @Hansboogaart Welkom op de Community!

Rot dat je dit probleem ervaart en geen gebruik kunt maken van HBO op je Iphone en gloednieuwe Apple TV. Top dat je al het een en ander hebt geprobeerd om dit op te lossen.
Zoals @RoWi. al aangeeft is dit inderdaad een bekend probleem. We zijn dit aan het onderzoeken. Zou je de informatie waar @RoWi om vraagt kunnen delen in dit topic? Dan spelen wij dit door naar de juiste afdeling. Alvast bedankt. 

Uitgelicht topic