Ik moet op die ZiggoGo-app (versie 2.3.48) bij het casten van Movies & Series elke keer weer opnieuw de ondertiteling aanzetten. Is er ergens op die ZiggoGo-app een manier om standaard de ondertiteling aan te zetten?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is niet mogelijk ondertiteling permanent in te schakelen in de Ziggo GO app. Dit zal je zelf handmatig moeten activeren indien je gebruik wilt maken van ondertiteling. Hier vind je daarvoor de juiste stappen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo @Wim C. een permanente ondertiteling instelling zit niet in Ziggo GO. Engelstalige ondertiteling staat standaard aan als deze beschikbaar is. Welke moet jij steeds selecteren en is dat ook bij meerdere series het geval?
Ik verplaats je topic in onze suggestie-bak, dan kunnen anderen er ook op reageren 🙂
Dag @Anne H Ziggo, Ik moet telkens opnieuw Nederlandse ondertiteling selecteren. Ik had gehoopt dat zoiets bijvoorbeeld bij instellingen standaard is in te stellen. Maar blijkbaar hebben de app-ontwikkelaars dat niet nodig gevonden. Als je denkt dat dit topic op een andere plek beter thuishoort, ga je gang.
Hoe stel ik dit in? Het staat steeds uit.
Het is niet mogelijk ondertiteling permanent in te schakelen in de Ziggo GO app. Dit zal je zelf handmatig moeten activeren indien je gebruik wilt maken van ondertiteling. Hier vind je daarvoor de juiste stappen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.