Vraag
Reacties
Oplossing
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Graag een permanente ondertiteling instelling in de Ziggo GO App

Ik moet op die ZiggoGo-app (versie 2.3.48) bij het casten van Movies & Series elke keer weer opnieuw de ondertiteling aanzetten. Is er ergens op die ZiggoGo-app een manier om standaard de ondertiteling aan te zetten?

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Het is niet mogelijk ondertiteling permanent in te schakelen in de Ziggo GO app. Dit zal je zelf handmatig moeten activeren indien je gebruik wilt maken van ondertiteling. Hier vind je daarvoor de juiste stappen.

Bekijk in context

0 Kudos
4 Reacties 4
Anne H
Community Developer
Community Developer

Hallo @Wim C. een permanente ondertiteling instelling zit niet in Ziggo GO. Engelstalige ondertiteling staat standaard aan als deze beschikbaar is. Welke moet jij steeds selecteren en is dat ook bij meerdere series het geval?

Ik verplaats je topic in onze suggestie-bak, dan kunnen anderen er ook op reageren 🙂

0 Kudos
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.
Topicstarter

Dag @Anne H Ziggo, Ik moet telkens opnieuw Nederlandse ondertiteling selecteren. Ik had gehoopt dat zoiets bijvoorbeeld bij instellingen standaard is in te stellen. Maar blijkbaar hebben de app-ontwikkelaars dat niet nodig gevonden. Als je denkt dat dit topic op een andere plek beter thuishoort, ga je gang.

ZZGO
Level 2

Hoe stel ik dit in? Het staat steeds uit.

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Het is niet mogelijk ondertiteling permanent in te schakelen in de Ziggo GO app. Dit zal je zelf handmatig moeten activeren indien je gebruik wilt maken van ondertiteling. Hier vind je daarvoor de juiste stappen.

0 Kudos