1
Vraag
2
Reacties
Ton de Goede

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Google Chromecast t.v geeft aan deze video niet via deze content aanbieder op dit ip adres bekijken

Google Chromecast t.v geeft aan deze video niet via deze content aanbieder op dit ip netwerk is te bekijken in mijn vakantiehuis. Google Chromecast 3 doet het wel in mijn vakantiehuis. De rest van de apps doen het wel behalve ziggo. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 19
Expert
  • 13976Posts
  • 2716Oplossingen
  • 5786Likes

De Chromecast 3 maakt gebruik van de gewone android omgeving (voor telefoon en tablet).

De nieuwe Chromecast maakt gebruik van de GoogleTV ( =androidTV)  omgeving.  

Het zijn verschillende apps.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 4570Posts
  • 202Oplossingen
  • 3527Likes

Dag @Ton de Goede 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Als het om de Ziggo Go TV app gaat die geïnstalleerd is op uw Google Chromecast dan kunt u deze niet werkend krijgen buiten uw Ziggo-thuisnetwerk. Deze app van Ziggo is bedoeld als thuisgebruik voor een tweede en derde TV in huis en werkt dus alleen via een thuis-netwerk van Ziggo en zal in uw vakantiehuis dus niet werken.

Het gebruik van Ziggo Go TV geïnstalleerd op bijvoorbeeld een Apple TV en op een Smart TV vallen niet onder de Content Portabiliteit wetgeving van online diensten en is daarom geen open internetdienst. Ziggo houdt zich hiermee blijkbaar aan de gemaakte afspraken met de contentpartijen.

Ton de Goede
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Wim, bedankt voor je antwoord. Maar waarom doet Chromecast 3 het wel in mijn vakantiehuisje op dezelfde wifi. Het is gewoon in Nederland. 

Steefb

Level 19
Expert
  • 13976Posts
  • 2716Oplossingen
  • 5786Likes

De Chromecast 3 maakt gebruik van de gewone android omgeving (voor telefoon en tablet).

De nieuwe Chromecast maakt gebruik van de GoogleTV ( =androidTV)  omgeving.  

Het zijn verschillende apps.

Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 4570Posts
  • 202Oplossingen
  • 3527Likes

@Ton de Goede ik begrijp uw punt. Casten via uw telefoon of tablet met de Ziggo Go app mag wel en als de Ziggo Go TV app gebruikt dan mag het niet.

Ton de Goede
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe kan ik dat oplossen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic