CherelleWVL

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Go app via TV werkt na update niet lekker

Sinds vandaag (na de update) zijn er een aantal zaken die niet lekker werken:

 

Via home kunnen we wel zenders selecteren, maar deze werken niet en dan staat er 'geen informatie'. 

Via tv&replay lukt het wel. 

 

Het frame is ontregelt: we zien nu 1/4 deel (de linker bovenkant) volledig in beeld. (bij het nieuws kijken we dus naar het voorhoofd van de nieuwslezer en het logo van de zender) 

 

Als we nu op de programma + knop drukken om te zappen, gaat hij programma's terug. 

 

Contact met de klantenservice is al geweest, zij zeggen niets te kunnen doen. Hopelijk weet iemand hier een oplossing. 

 

Bedankt alvast. 

 

 

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Er zijn wat issues met de Ziggo Go App waaronder niet volledig scherm, en als het goed is zou de app zelf al wel moeten werken op alle zenders.

Beste is even de App verwijderen of uitloggen, cache legen en dan weer de app opnieuw opstarten en inloggen en kijken of het dan wel goed gaat.

CherelleWVL
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je reactie! Cache verwijderd en app opnieuw geïnstalleerd, nu doen de zenders via home het inderdaad wel. Beeldverhouding nog steeds 1/4 en zappen nog steeds verkeerd om.

 

Hopelijk is dit snel gefixt. Toch bijzonder dat ze bij de helpdesk gisteren bij hoog en laag beweren dat het echt niet aan de app ligt en dat we het bij onze tv moeten zoeken.. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Er heef een storing geweest aan de achterliggende systemen en dat word zo snel mogelijk gefixt, en in orde gemaakt.

Driemaster

Level 5
  • 48Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Hoe log ik uit in de browser versie van Ziggo Go ??

CherelleWVL
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het is nog steeds hetzelfde, dit moet niet lang meer duren want dan gaan we overstappen! 

Uitgelicht topic