Dicksan

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Go app stopt met streamen

Wij hebben 2 ipads.mijn vrouw heeft de nieuwste (2020), waarbij regelmatig de ziggo go app middenin een video stopt met de melding :deze video is nu niet beschikbaar.

vreemd genoeg heeft mijn ipad er geen problemen mee (2017)….

de configuratie is van beide identiek, en up to date…….

 

11 Reacties 11
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @Dicksan, dat is een super irritant probleem! Werkt alles inmiddels weer? Zo nee, dan wil ik je vragen om de app een opnieuw te installeren en te kijken of het beter gaat. 

Dicksan
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Lotte, 

idd uitgelogd, app verwijderd, opnieuw ipad opgestart en app weer geïnstalleerd en aangemeld.

nu dus paar dagen aankijken wat er gebeurd…. 

Dodger2801

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier hetzelfde probleem. Opnieuw installeren heeft geen nut (tijdelijk). Graag van Ziggo een permanente oplossing! 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hi @Dicksan  Hoe is het de afgelopen dagen gegaan?  🙂

@Dodger2801 Welkom op de Ziggo Community! 
Er zijn op dit moment geen problemen bekend met streamen. Het zorgen voor een permanente oplossing wordt dan ook erg lastig. Wel onderzoek ik natuurlijk graag wat er in jouw geval gebeurt.

Wat voor apparaat heb je?
Waar stream je naartoe?
Gaat het kijken via de tablet/telefoon zelf wel goed?
Wat doe je op het op te lossen? 
Is de app up-to-date?
Is het apparaat up-to-date?
Ben je met jouw eigen wifinetwerk verbonden of ervaar je het ook via het mobiele netwerk?

Sorry voor alle vragen. Zoals je ziet is het nog niet zo gemakkelijk om te achterhalen wat er precies mis gaat. Ik hoor dan ook graag van je. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Jiri niet bekend zijn komt op mij vreemd over. Gezien meerdere 2031 en een 2032 melding en de melding niet video niet beschikbaar. Hierbij baseer ik mij alleen op deze community niet op andere kanalen zoals twitter en fakebook. Hoeveel vragen moeten er komen voor dit bekend is?

 

Naast dat enkele klanten via de app wel Replay en kunnen kijken vanaf het begin, maar niet live kijken.

De nieuwste IOS of Android versie lijkt soms eerder verkeerd uit te pakken net als de nieuwste apparaten.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hey RoWi. 

Dit verbaast mij een beetje.

Zoals je weet zijn deze foutcodes verzamelcodes en kunnen deze verschillende oorzaken hebben. Hiermee is dus niet gelijk een individueel probleem uitgesloten.
Op dit moment spelen er voor zover ik weet geen storingen met streamen, vandaar dat ik naar gegevens vraag om dit verder te onderzoeken. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat die oorzaak van die foutcode's breed is dat heb ik inderdaad ook begrepen dat maakt het uiteraard lastig.

Een storing met streamen in het algemeen is iets anders dan Apps die vanwege de systeem software op een telefoon of om andere redenen niet lekker werken.

Wat android 11 betreft heb ik eerder gelezen dat hier wel problemen bekend zijn.

 

Uiteraard niet bedoeld als kritiek gewoon verbazing vanwege meerdere topics met redelijk overeenkomende problemen en dat het dan niet bekend is.

 

Ik weet dat in het verleden bepaalde typen chipsets de oorzaak waren bij een andere provider. Voor de topic starter kan juist dat het probleem zijn.

 

Dodger2801

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe iPad 2020, helemaal up to date. Steeds weer een verhaal dat we de app opnieuw moeten installeren…. Dat is toch geen oplossing?! 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Dodger2801 zie je ook specifieke foutmeldingen wat gebeurd er exact wanneer en bij welke zenders?

 

Dodger2801

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee, alleen het bericht "gestopt met streamen"

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

@Dodger2901, steeds opnieuw installeren klinkt inderdaad als een erg tijdelijke oplossing. Stream jij Ziggo GO naar een ander apparaat? Zo ja welke? Of kijk je gewoon rechtstreeks op je toestel?

Uitgelicht topic