Vanwege het feit, dat mijn vrouw stelselmatig de normale afstandbediening zich toe-eigent gebruik ik sinds kort de afstandbediening in de Ziggo Go app en die voldoet redelijk.
Om de app verder te vervolmaken heb ik de volgende suggesties:
Hierdoor de Ziggo Go app verder verbeterd worden.
Bij voorbaat dank voor de implementatie
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Paul van Druten deze opties zijn op dit moment niet geïntroduceerd en ik kan je ook niet beloven dat dit gaat komen, ik zet het wel opnieuw voor jou/jullie door 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hey @jacveld . Welkom hier!
Bedankt voor je tips! Ze worden doorgezet en wie weet worden dingen in de toekomst mogelijk ^^.
Hoe staat het er mee? We zitten al in 2022!
@Paul van Druten deze opties zijn op dit moment niet geïntroduceerd en ik kan je ook niet beloven dat dit gaat komen, ik zet het wel opnieuw voor jou/jullie door 🙂
Dank daarvoor!!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.