1
Vraag
2
Reacties
Timmoshenko

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Geluidsprobleem: Geluid valt weg bij Ziggo GO via Firefox

Ik pobeer weer eens tv tekijken op Ziggogo. Dat doe ik op mijn desktop computer met Ubuntu als besturingssysteem en Mozilla/Firefox als intenet provider. Vanmiddag viel rond half zes het geluid uit en het is nog steeds niet weer terug. Via chromium werkt het geluid van Ziggo wel. op mozilla hebben ander muziekzenders geen problemen. Wat is hier aan de hand?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Timmoshenko
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bovenstaande reakties hielpen geen moer. Het probleem komt desondanks niet meer voor.

Iedereen bedankt,  voor niets dus. Discussie kan gesloten worden, meneer de moderator.

Bekijk in context

7 Reacties 7
gabbano

Level 5
  • 96Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Is de App up to date.

Timmoshenko
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik gebruik de website op een desktop. , dan is er toch geen sprake van een app?

gabbano

Level 5
  • 96Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Mijn grote excuses ik zat verkeerd.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Hoi @Timmoshenko, het is al een tijdje stil zie ik. Tijd voor actie 🙂 Ik hoop dat het probleem in de tussentijd al opgelost is maar mocht dit nog niet het geval zijn dan gaan we samen verder kijken. 

 

 

Laten we een aantal dingen nalopen. Je maakt gebruik vMozilla/Firefox, ervaar je hetzelfde probleem via Edge, Google Chrome of Internet Explorer?  Tevens vraag ik mij af hoe het op een ander apparaat gaat? 

Timmoshenko
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Lotte, Her probleem heeft zich ondertussen vanzelf opgelost

Timmoshenko
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bovenstaande reakties hielpen geen moer. Het probleem komt desondanks niet meer voor.

Iedereen bedankt,  voor niets dus. Discussie kan gesloten worden, meneer de moderator.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Timmoshenko Dank voor je reactie. In iedergeval fijn om te lezen dat het probleem zich niet meer voordoet. Als we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij het natuurlijk graag. 
Nog een prettige gewenst!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic