Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
tinusvolkerts
Level 1

Geluidsonderbrekingen JBL510 via Bluetooth - Ziggo GO

Op mijn sharp tv , met bleuthoot verbinding op KOPTELEFOON  (JBL 510)  heb ik steeds last van korte geluids onderbreking, (het beeld blijft storing vrij )echter alleen via wifi.

De geluids overdracht is, als er via de kabel wordt gekeken storing vrij.

Hoe los ik dit op.?

Ziggo staat met de handen in het haar.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.
Level 20

Bluetooth en wifi zitten in hetzelfde frequentie gebied kortom dat kan elkaar in de weg zitten.

Aangezien u dit probleem niet heeft als u de TV via een (netwerk)kabel aansluit dan weet u de oplossing.

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
RoWi.
Level 20

Bluetooth en wifi zitten in hetzelfde frequentie gebied kortom dat kan elkaar in de weg zitten.

Aangezien u dit probleem niet heeft als u de TV via een (netwerk)kabel aansluit dan weet u de oplossing.

0 Kudos
tinusvolkerts
Level 1
Topicstarter

Bedankt voor de info.

0 Kudos
RoWi.
Level 20

Ik heb hier thuis een bluetooth hoofd telefoon van een ander merk. En ik heb een beetje getest als de tablet via 2.4 GHz verbind heb ik ook af en toe kleine hapertjes met een verbinding via 5 GHz niet. Dat versterkt mijn eerste reactie over het elkaar in de weg zitten.

0 Kudos
tinusvolkerts
Level 1
Topicstarter

Bedankt , betekent dat ,  dat ik mijn modem moet overzetting naat  5GHz.??

0 Kudos
RoWi.
Level 20

In ieder geval als het mogelijk is 2,4 GHz uit zetten. Dat kan alleen als u geen aparatuur heeft die alleen hiermee functioneren.

De voorkeur zal toch zijn de TV bekabeld verbinden. Even voor de volledigheid u kijkt toch de Ziggo Go TV app op deze Sharp?

0 Kudos