Op mijn sharp tv , met bleuthoot verbinding op KOPTELEFOON (JBL 510) heb ik steeds last van korte geluids onderbreking, (het beeld blijft storing vrij )echter alleen via wifi.
De geluids overdracht is, als er via de kabel wordt gekeken storing vrij.
Hoe los ik dit op.?
Ziggo staat met de handen in het haar.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bluetooth en wifi zitten in hetzelfde frequentie gebied kortom dat kan elkaar in de weg zitten.
Aangezien u dit probleem niet heeft als u de TV via een (netwerk)kabel aansluit dan weet u de oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Bluetooth en wifi zitten in hetzelfde frequentie gebied kortom dat kan elkaar in de weg zitten.
Aangezien u dit probleem niet heeft als u de TV via een (netwerk)kabel aansluit dan weet u de oplossing.
Bedankt voor de info.
Ik heb hier thuis een bluetooth hoofd telefoon van een ander merk. En ik heb een beetje getest als de tablet via 2.4 GHz verbind heb ik ook af en toe kleine hapertjes met een verbinding via 5 GHz niet. Dat versterkt mijn eerste reactie over het elkaar in de weg zitten.
Bedankt , betekent dat , dat ik mijn modem moet overzetting naat 5GHz.??
In ieder geval als het mogelijk is 2,4 GHz uit zetten. Dat kan alleen als u geen aparatuur heeft die alleen hiermee functioneren.
De voorkeur zal toch zijn de TV bekabeld verbinden. Even voor de volledigheid u kijkt toch de Ziggo Go TV app op deze Sharp?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.