Bij zowel de Ziggo Go app als de Ziggo Go TV app loopt het beeld en geluid niet synchroon bij Film1 premiere en Film1 Action. Er is een vertraging van het geluid van meer dan 2 seconden. Ik ervaar dit euvel sinds gisteren (7 maart).
Alle overige zenders zijn goed en ook deze thee Film1 kanalen via de mediabox of tv werken goed, enkel dus met de Ziggo Go dus dit probleem.
Herkent iemand deze klacht en is er een oplossing voor?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Sinds een aantal dagen lijkt alles weer normaal te werken. Mogelijk een tijdelijke storing geweest?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welkom op de Ziggo Community, @Erik70
Super irritant dat het beeld en geluid niet synchroon lopen. Dit komt het kijkplezier niet ten goede.
Ik ben hier aan het testen geslagen, maar ervaar geen enkel probleem. Wil jij eens testen of het probleem bij jou nog steeds speelt?
Sinds een aantal dagen lijkt alles weer normaal te werken. Mogelijk een tijdelijke storing geweest?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.