Aankondigingen
Problemen sinds de laatste update van Ziggo GO? Bekijk hier het overzicht voor de laatste updates.
Robert22

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geluid in Ziggo Go app werkt bij volledig beeld sinds een paar dagen niet goed op mijn iPad Air 5.

Geluid in Ziggo Go app werkt bij volledig beeld sinds een paar dagen niet goed op mijn iPad Air 5.

Uitgelicht
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 17695Reacties
  • 790Oplossingen
  • 4590Likes

Als je de Ziggo Go opent op je iPad dan kan je naar het icoontje toe en dan op instellingen klikken kijk dan even bij App voorkeuren het volgende na:

IMG_8011.jpgIMG_8012 2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Streamkwaliteit:  staat op automatisch, deze kan je op Hoog/Medium/Laag zetten, zet hem eens op Laag

Dan buffert ie minder en hapert de App ook minder.

 

Ga dan naar Toegankelijkheid  en daar die je 2 schuiven, Audio en Gebarentaal, zet schuif Audio aan.

 

Dit zijn de App instellingen, nu nog volgende instelling op de iPad zelf:

Ga naar >instellingen > scroll naar beneden naar de Ziggo Go App en dan zie je dit scherm

IMG_9922.jpg

 

Hoop dat dit helpt, anders horen we het graag. Heb je toegepast herstart je toestel wel even.

2 Reacties 2
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 17695Posts
  • 790Oplossingen
  • 4590Likes

Als je de Ziggo Go opent op je iPad dan kan je naar het icoontje toe en dan op instellingen klikken kijk dan even bij App voorkeuren het volgende na:

IMG_8011.jpgIMG_8012 2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Streamkwaliteit:  staat op automatisch, deze kan je op Hoog/Medium/Laag zetten, zet hem eens op Laag

Dan buffert ie minder en hapert de App ook minder.

 

Ga dan naar Toegankelijkheid  en daar die je 2 schuiven, Audio en Gebarentaal, zet schuif Audio aan.

 

Dit zijn de App instellingen, nu nog volgende instelling op de iPad zelf:

Ga naar >instellingen > scroll naar beneden naar de Ziggo Go App en dan zie je dit scherm

IMG_9922.jpg

 

Hoop dat dit helpt, anders horen we het graag. Heb je toegepast herstart je toestel wel even.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 359Posts
  • 31Oplossingen
  • 120Likes

Hoi @Robert22! Ben je verder gekomen met het advies van @Dave!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Ziggo GO krijgt een update!

Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...

Geplaatst in Ziggo Updates