Geluid in Ziggo Go app werkt bij volledig beeld sinds een paar dagen niet goed op mijn iPad Air 5.
Als je de Ziggo Go opent op je iPad dan kan je naar het icoontje toe en dan op instellingen klikken kijk dan even bij App voorkeuren het volgende na:
Streamkwaliteit: staat op automatisch, deze kan je op Hoog/Medium/Laag zetten, zet hem eens op Laag
Dan buffert ie minder en hapert de App ook minder.
Ga dan naar Toegankelijkheid en daar die je 2 schuiven, Audio en Gebarentaal, zet schuif Audio aan.
Dit zijn de App instellingen, nu nog volgende instelling op de iPad zelf:
Ga naar >instellingen > scroll naar beneden naar de Ziggo Go App en dan zie je dit scherm
Hoop dat dit helpt, anders horen we het graag. Heb je toegepast herstart je toestel wel even.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je de Ziggo Go opent op je iPad dan kan je naar het icoontje toe en dan op instellingen klikken kijk dan even bij App voorkeuren het volgende na:
Streamkwaliteit: staat op automatisch, deze kan je op Hoog/Medium/Laag zetten, zet hem eens op Laag
Dan buffert ie minder en hapert de App ook minder.
Ga dan naar Toegankelijkheid en daar die je 2 schuiven, Audio en Gebarentaal, zet schuif Audio aan.
Dit zijn de App instellingen, nu nog volgende instelling op de iPad zelf:
Ga naar >instellingen > scroll naar beneden naar de Ziggo Go App en dan zie je dit scherm
Hoop dat dit helpt, anders horen we het graag. Heb je toegepast herstart je toestel wel even.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.