Vraag
Reacties
Robert22
Level 1

Geluid in Ziggo Go app werkt bij volledig beeld sinds een paar dagen niet goed op mijn iPad Air 5.

Geluid in Ziggo Go app werkt bij volledig beeld sinds een paar dagen niet goed op mijn iPad Air 5.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Uitgelicht
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Als je de Ziggo Go opent op je iPad dan kan je naar het icoontje toe en dan op instellingen klikken kijk dan even bij App voorkeuren het volgende na:

IMG_8011.jpgIMG_8012 2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Streamkwaliteit:  staat op automatisch, deze kan je op Hoog/Medium/Laag zetten, zet hem eens op Laag

Dan buffert ie minder en hapert de App ook minder.

 

Ga dan naar Toegankelijkheid  en daar die je 2 schuiven, Audio en Gebarentaal, zet schuif Audio aan.

 

Dit zijn de App instellingen, nu nog volgende instelling op de iPad zelf:

Ga naar >instellingen > scroll naar beneden naar de Ziggo Go App en dan zie je dit scherm

IMG_9922.jpg

 

Hoop dat dit helpt, anders horen we het graag. Heb je toegepast herstart je toestel wel even.

0 Kudos
2 Reacties 2
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Als je de Ziggo Go opent op je iPad dan kan je naar het icoontje toe en dan op instellingen klikken kijk dan even bij App voorkeuren het volgende na:

IMG_8011.jpgIMG_8012 2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Streamkwaliteit:  staat op automatisch, deze kan je op Hoog/Medium/Laag zetten, zet hem eens op Laag

Dan buffert ie minder en hapert de App ook minder.

 

Ga dan naar Toegankelijkheid  en daar die je 2 schuiven, Audio en Gebarentaal, zet schuif Audio aan.

 

Dit zijn de App instellingen, nu nog volgende instelling op de iPad zelf:

Ga naar >instellingen > scroll naar beneden naar de Ziggo Go App en dan zie je dit scherm

IMG_9922.jpg

 

Hoop dat dit helpt, anders horen we het graag. Heb je toegepast herstart je toestel wel even.

0 Kudos
Carlien
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hoi @Robert22! Ben je verder gekomen met het advies van @Dave