Goedendag,
Voor de MotoGP heb ik een abonnement genomen op Ziggosporttotaal. Helaas werkt het geluid structureel niet als het een lange replay opname betreft.
- live kijken gaat altijd goed.
- verschoven kijken gaat ook altijd goed.
- terugkijken van korte fragmenten tot bv 1,5 uur gaat altijd goed
- terugkijken van de vrije trainingen van 8 uur lengte gaat altijd fout. Het geluid loopt dan enkele seconden en stopt abrupt. Beeld loopt gewoon door. Even spoelen en het probleem herhaalt zich, even geluid en dan stil.
Dit probleem speelde vorig jaar ook al, maar ik had verwacht dat het onderhand opgelost was!
Ik kijk met de nieuwste sporttotaal app op zeer snelle wifi en glasvezel met een iPhone 11 en iPhone 13 pro. Patroon is altijd hetzelfde, ook op 5g. Het ligt echt aan de serverkant. Ook via AirPlay is het probleem identiek. Om te testen kan je de vrijetraining van de MotoGP trainingen van vrijdag (vandaag) gebruiken. Die van 8 uur en 5 minuten geeft dit probleem.
Graag een oplossing, want dit is juist hetgeen waarvoor ik dit abonnement heb afgesloten.
Hoor graag hoe verder. Als tussenoplossing is het opknippen van de replay in kortere fragmenten al een manier om weer te kunnen kijken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat is inderdaad opmerkelijk. Maak je tussen dag A en dag B connectie met andere wifi netwerken of verbind je bijvoorbeeld met een 4/5 mast? Mogelijk raakt de Ziggo Sport Totaal App geforceerd uitgelogd hierdoor. Zijn er nog andere handelingen die van invloed zouden kunnen zijn zoals de App geforceerd stoppen of iets dergelijks?
Wellicht komen we tot nieuwe inzichten en kan ik - zonder dat ik gebruik maak van Canal Digital - zelf ook op onderzoek uit om het één en ander te reproduceren.
Het uitloggen gebeurt altijd na een paar dagen de app niet geopend te hebben. De app start dan met deze melding (foto) en is daarna uitgelogd.
Ook het terugspoelen in een live uitzending (verschoven kijken) is onlangs weer stuk gegaan. Dit werkt helemaal niet meer.
Hi @Newuser01 - Wat betreft het terugspoelen in een live uitzending: Dat is inderdaad tijdelijk niet beschikbaar. Daar wordt aan gewerkt en verwacht dat het spoedig weer mogelijk is.
Wat betreft het uitloggen na een bepaalde tijd: Er lijkt wat mis te gaan bij de combinatie met Canal Digitaal, dat hebben we op dit moment in onderzoek.
zojuist kreeg ik de badge van 25 aanmeldingen van ziggo community. Bizar! Alsof ik daar blij mee ben 🤔
Ik ben dus al maanden bezig als betatester om te zorgen dat ik gewoon fatsoenlijk mijn geliefde sport kan kijken. Geen compensatie mogelijk, kennelijk vindt Ziggo dit normaal. Nergens anders heb ik deze negatieve ervaring qua streamapps.
Er wordt keurig gereageerd, maar hoe kan het toch dat de ontwikkelaars dit niet gewoon fatsoenlijk aan de praat krijgen?
Even weer een update van de problemen die nog spelen met de ziggo sport app:
Al met al erg teleurstellend voor deze dure dienst! Hoor graag wanneer er serieus verder naar gekeken wordt.
Nog nieuws hierover? Afgelopen weekend zijn de races überhaupt niet voor terugkijken beschikbaar gekomen. Mijn vermoeden is dat dit een bewuste keuze is om klachten over bovenstaande storing in deze lange opnames te voorkomen.
Hi @Newuser01 - Ik snap dat je dat verband legt, maar het terugkijken staat los van de andere problemen. Er was helaas veel content niet beschikbaar om terug te kijken. We hopen volgende week meer informatie te hebben omtrent de problemen die je noemt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.