Vraag
Reacties
Oplossing
TIMMERMAN
Level 4

Geheugen tablet snel vol bij ziggo go download

Hoi.

Als ik films wil downloaden om te kijken zonder wifi is het geheugen van mijn tablet snel vol.
Max 2 films kunnen er dan op. Ik kan niet zien waar de films neer gezet worden. Er zit ook een micro sd kaartje in van 32gB. Daar komen ze niet op maar wil ik wel.
Iemand een idee?
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy
Level 19
Hoi TIMMERMAN
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Klopt helemaal wat Garfield je aangeeft:
Voor Android: Kan ik gedownloade films en series ook opslaan op extern geheugen?
De downloads kunnen alleen op het geheugen van je (Android of Apple) smartphone of tablet worden opgeslagen. Er moet minimaal 500 MB vrije opslagruimte beschikbaar zijn op je apparaat.

Het is natuurlijk jammer dat deze niet op een SD kaartje kunnen worden weggeschreven. Maar dit heeft met rechten te maken en deze geven nu nog geen toestemming om het ergens anders op te slaan dan op je eigen device.

Bekijk in context

0 Kudos
7 Reacties 7
Dave
Level 20
T.E.A.M.
Het klopt, downloads kunnen niet naar een SD kaart verplaatst worden, je dient voldoende ruimte te hebben waar je software ook staat. De SD kaart is een issue die al wel is voorgesteld en is bekend.
0 Kudos
EnergieBoy
Level 19
Hoi TIMMERMAN
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Klopt helemaal wat Garfield je aangeeft:
Voor Android: Kan ik gedownloade films en series ook opslaan op extern geheugen?
De downloads kunnen alleen op het geheugen van je (Android of Apple) smartphone of tablet worden opgeslagen. Er moet minimaal 500 MB vrije opslagruimte beschikbaar zijn op je apparaat.

Het is natuurlijk jammer dat deze niet op een SD kaartje kunnen worden weggeschreven. Maar dit heeft met rechten te maken en deze geven nu nog geen toestemming om het ergens anders op te slaan dan op je eigen device.
0 Kudos
Nick999
Level 17
VOlgens mij zou het bij de nieuwste Android wel moeten kunnen. Daar kun je nl de SD kaart instellen als externe opslag of als aanvulling van het interne geheugen.
0 Kudos
EnergieBoy
Level 19
Nick999 wrote:
VOlgens mij zou het bij de nieuwste Android wel moeten kunnen. Daar kun je nl de SD kaart instellen als externe opslag of als aanvulling van het interne geheugen.

Heb je dit getest of is er iemand die dit getest heeft en heeft opgemerkt dat dit kan?
Misschien handiger om eerst zeker te zijn of zoiets nu mogelijk is voordat je iemand misschien straks een nieuwe Android laat kopen :stuck_out_tongue_winking_eye:
0 Kudos
Nick999
Level 17
Zelf niet getest op deze manier maar :

If your Android device doesn’t have enough internal memory to store all the apps you need, you can use the SD card as internal storage for your Android phone. A feature called Adoptable Storage allows the Android OS to format an external storage media as a permanent internal storage. The data on the adopted SD card is encrypted and it can’t be mounted on another device.

Zie ook https://fossbytes.com/android-sd-card-internal-storage-adoptable-storage/
0 Kudos
Dave
Level 20
T.E.A.M.
Ik heb de Link al getest op me S10+ maar werkt helaas niet, de SD card ziet Ziggo Go app niet helaas.
0 Kudos
TIMMERMAN
Level 4
Topicstarter
Thx voor de reacties.
. Jammer maar een duidelijk antwoord.

Gr