Z0gg0g0

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Gefeliciteerd!

Z0gg0g0_0-1654716154844.png

 

Beste Ziggogo,

 

Als je jezelf op de borst wil slaan met je ziggogo upgrade, prima, maar zorg dan wel dat het ook werkt!

Wel de prijzen verhogen, maar ineens niet leveren? NOT KEWL!

Ik heb sinds afsluiten abonnement nog nooit iets te klagen gehad, maar dit is echt amateuristisch prutswerk.

Wordt deze wanprestatie verrekend met de komende termijn?

Want het werkte allemaal prima tot een paar uur geleden!

Welke nitwit heeft dit in jullie productie neergezet?

Laat deze persoon (m/v/x) dan maar ook meteen mijn komende factuur betalen.

Wat een wanprestatie...FAIL!

 

 

 

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Als je nu de https://www.ziggogo.tv/nl.html aanklikt doet ie het gewoon, en ook op de Link https://www.ziggogo.tv die jij geeft denk, dat je even een storing moment hebt gehad. De App is veranderd en live gegaan, dus als mensen massaal in 1 keer de app gaan gebruiken krijg je een druk op de Server.

 

 

Laat maar even weten of het nu wel lukt.

Z0gg0g0
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb wel een vermoeden, als iedereen op Ziggogo ineens 3xmeer verbindingen kan maken en er nu time-outs optreden.

En het is ook geen toeval dat dit ineens optreedt als het NL-elftal speelt.

Maar goed, het had al een hoop gescheeld als deze update even was aangekondigd via een of ander mailtje...en wat loadtests...om maar wat te noemen.

 

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Dat kan ik morgen even navragen of er een mail is uitgegaan, er is wel een topic met alles wat is veranderd en een nieuw jasje Ziggo GO krijgt een update! 

 

Anders pakt een medewerker dit morgen op die kan dan bevestigen of er iets is uitgegaan. Maar wel goed dat je een eigen topic hebt aangemaakt, super 😊

Z0gg0g0
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Morgen zal alles ongetwijfeld wel weer werken, want het werkte verder gewoon prima, totdat er blijkbaar een piek optrad (ik vermoed NED elftal) en de resources overbelast raakten (tenzij er een of andere bug in de nieuwe ziggogo zit). En dit had m.i. voorkomen kunnen worden. Daarvoor is er toch juist onlangs aan de capaciteit van netwerk gesleuteld (wel mail over ontvangen)? Hoe dan ook succes verder en alsnog van harte gefeliciteerd als de boel weer zo stabiel is als dat het was 😉

 

Verder ga ik ook geen olifant van een mug maken.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Komt goed, alles is nieuw en meestal zijn er issues en apps worden gemonitord en bekeken waar de meeste pieken en dalen liggen. Komt goed, anders zien we zekers reactie van je 😉

Uitgelicht topic