Hi all, Helaas zie ik geen live tv in Ziggo Go via de browser. Ik krijg de melding "Geen zenders beschikbaar. Je kunt je zender line-up wijzigen onder link in het instellingen menu." Wanneer ik op de link klik staat er "
Er is een technisch probleem Om technische redenen kunnen we nu geen zenderlijst tonen. Probeer het later opnieuw."
De zenders zijn wel zichtbaar in de Ziggo Go app via mijn telefoon. Vandaag is de Formule 1 dus het zal heel fijn zijn als snel iemand de oplossing weet 😉 Thanks! Ken
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@kenwilson Je wilt dus op pc/laptop kijken? en heb je Windows? probeer dit eens https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Ziggo-is-gestopt-met-het-aanbieden-van-de-Ziggo-GO-app-...
Het gaat dan om de ziggo go web app
@kenwilson, welkom op de Ziggo Community, goed dat je hier even komt kijken! Want zeker, deze melding is irritant, helemaal met een raceweekend in het vooruitzicht.
Hebben de tips van @robbo nog geholpen? Wil je anders eens een andere browser testen? Is het dan wel goed?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.