1
Vraag
2
Reacties
FrankOpdenKamp

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen zenders meer

Ik krijg de volgende melding in de Ziggo Go app en browser:

FrankOpdenKamp_0-1653643444424.png

Dit staat er al een aantal weken. Ik heb een aantal jaar geleden wel Ziggo Go gebruikt, daarna het abonnement opgezegd, en nu hetzelfde abonnement weer aangegaan. Volgens de Mijn Ziggo omgeving zou ik wel gebruik moeten kunnen maken van Ziggo Go - hoe kan ik dit oplossen?  

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @FrankOpdenKamp , ik het is alweer een paar dagen rustig in dit topic. Zo te zien heb je wel al veel bruikbare tips ontvangen. 
 

We hebben verschillende abonnementsvormen waaruit een klant kan kiezen. Namelijk internet only met Online TV-kijken en zonder. Zo te zien heb je een abonnement gekozen met alleen internet en dus geen Ziggo GO. Dat is de reden waarom je niet kunt inloggen in onze Ziggo GO en geen programma`s online kunt bekijken. Wil je toch gebruik maken van de Ziggo GO en het online televisie kijken? Dan moet je abonnement aangepast worden. Het verschil tussen deze twee pakketten is € 6,- per maand meer.
 

Kijk maar eens in je Mijn Ziggo account of op https://www.ziggo.nl/pakketten . Mocht je hulp nodig hebben met het aanpassen van je abonnement, laat het dan gerust weten. Hier help ik je graag mee.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Ik vermoed dat je een nieuw klantnummer hebt gehad.

Maak met dat nieuwe klantnummer een nieuw Mijn Ziggo aan en log met die nieuwe gegevens in op Ziggo Go.

FrankOpdenKamp
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Daar had ik ook al aan gedacht, helaas niet de oplossing - dank voor het meedenken Bert!

FrankOpdenKamp
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Giuseppe @Bert @Francois83  is er een manier om het oude en huidige profiel te verwijderen, en dan op het huidige account een nieuw Ziggo Go account aan te maken? Als een soort hersteloperatie 

Francois83

Level 11
  • 607Posts
  • 31Oplossingen
  • 201Likes

@FrankOpdenKamp

heb je al keer  Ziggo Go app verwijdert en op nieuw geïnstalleerd

heb je browsercashe al keer verwijderd 

   

Giuseppe

Level 9
  • 359Posts
  • 4Oplossingen
  • 126Likes

Sorry zou het niet weten. Ziggo zelf even bellen voor advies

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @FrankOpdenKamp , ik het is alweer een paar dagen rustig in dit topic. Zo te zien heb je wel al veel bruikbare tips ontvangen. 
 

We hebben verschillende abonnementsvormen waaruit een klant kan kiezen. Namelijk internet only met Online TV-kijken en zonder. Zo te zien heb je een abonnement gekozen met alleen internet en dus geen Ziggo GO. Dat is de reden waarom je niet kunt inloggen in onze Ziggo GO en geen programma`s online kunt bekijken. Wil je toch gebruik maken van de Ziggo GO en het online televisie kijken? Dan moet je abonnement aangepast worden. Het verschil tussen deze twee pakketten is € 6,- per maand meer.
 

Kijk maar eens in je Mijn Ziggo account of op https://www.ziggo.nl/pakketten . Mocht je hulp nodig hebben met het aanpassen van je abonnement, laat het dan gerust weten. Hier help ik je graag mee.

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

De oplossing van een probleem kan soms heel simpel zijn 🤗 In dit geval is er sprake van een internet abonnement zonder Ziggo Go. Tja...dan kun je zoeken naar de zenders tot je een ons weegt. Dan zit er niets anders op dan het abonnement te wijzigen. Zodat er wel gebruik gemaakt kan worden van Ziggo Go.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic