Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @BOSCH74
Welkom op de Community! De aanleiding is natuurlijk minder: erg vervelend dat er geen zenders meer te zien zijn via de Ziggo Go app!
Als ik het goed zie, zijn de 48 uur na de wijziging al voorbij. Er lijkt daarom een mismatch te zijn in de achterliggende systemen, sorry daarvoor! Dit willen we natuurlijk zo snel mogelijk oplossen, ik heb je gegevens daarom doorgezet naar een achterliggende afdeling. Hopelijk merk je snel dat Ziggo Go weer werkt zoals het hoort!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoelang is dat geleden?
Soms heeft dit 24-48 uur nodig om door te rollen in de achterliggende Ziggo servers.
Goedemorgen @BOSCH74
Welkom op de Community! De aanleiding is natuurlijk minder: erg vervelend dat er geen zenders meer te zien zijn via de Ziggo Go app!
Als ik het goed zie, zijn de 48 uur na de wijziging al voorbij. Er lijkt daarom een mismatch te zijn in de achterliggende systemen, sorry daarvoor! Dit willen we natuurlijk zo snel mogelijk oplossen, ik heb je gegevens daarom doorgezet naar een achterliggende afdeling. Hopelijk merk je snel dat Ziggo Go weer werkt zoals het hoort!
Dank je, ik houd het in de gaten!
@Erik P ziggo go werkt intussen weer, dank voor de hulp!
@BOSCH74 kijk eens aan. Goed nieuws, fijn dat je het even deelt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.