1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
BOSCH74

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen zenders meer in ziggo go app

1. Ik heb mijn abonnement gewijzigd, maar nadat dit is ingegaan heb ik geen zenders meer in mijn Ziggo go app. Heb al meerdere opnieuw ingelogd en app al opnieuw geïnstalleerd, dit werkt helaas niet. Heb een tv start abonnement, sport compleet. Hier zou ziggo go in moeten zitten. Wie kan mij helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 770Likes

Goedemorgen @BOSCH74 

Welkom op de Community! De aanleiding is natuurlijk minder: erg vervelend dat er geen zenders meer te zien zijn via de Ziggo Go app!

Als ik het goed zie, zijn de 48 uur na de wijziging al voorbij.  Er lijkt daarom een mismatch te zijn in de achterliggende systemen, sorry daarvoor! Dit willen we natuurlijk zo snel mogelijk oplossen, ik heb je gegevens daarom doorgezet naar een achterliggende afdeling. Hopelijk merk je snel dat Ziggo Go weer werkt zoals het hoort!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78713Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23503Likes

Hoelang is dat geleden?

Soms heeft dit 24-48 uur nodig om door te rollen in de achterliggende Ziggo servers.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 770Likes

Goedemorgen @BOSCH74 

Welkom op de Community! De aanleiding is natuurlijk minder: erg vervelend dat er geen zenders meer te zien zijn via de Ziggo Go app!

Als ik het goed zie, zijn de 48 uur na de wijziging al voorbij.  Er lijkt daarom een mismatch te zijn in de achterliggende systemen, sorry daarvoor! Dit willen we natuurlijk zo snel mogelijk oplossen, ik heb je gegevens daarom doorgezet naar een achterliggende afdeling. Hopelijk merk je snel dat Ziggo Go weer werkt zoals het hoort!

BOSCH74
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank je, ik houd het in de gaten!

BOSCH74
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Erik P  ziggo go werkt intussen weer, dank voor de hulp!

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4648Posts
  • 390Oplossingen
  • 1896Likes

@BOSCH74 kijk eens aan. Goed nieuws, fijn dat je het even deelt.