Vraag
Reacties
Aankondigingen
JaapKromhout
Level 1

Geen zenders in Ziggo Go app

Ik ben ziggo klant met Internet Giga en TV max maar kan al sinds Juni 2023 geen programma's bekijken via de ZiggoGo app en ook niet via ZiggoGoGO.tv. Ik krijg de melding dat ik geen abonnement op de zenders heb??

 

Wie kan mij helpen en dit oplossen. Via Ziggo care doorverwezen naar deze community

0 Kudos
31 Reacties 31
Meldingen
Aan Uit
JaapKromhout
Level 1
Topicstarter

Kom er niet uit hoe dat moet kunnen jullie bellen dan kan ik het doorgeven

0 Kudos
JaapKromhout
Level 1
Topicstarter

Volgens mij is het gelukt hoor wel of het goedgegaan is

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @JaapKromhout 

 

Dankjewel! Want met deze informatie zijn wij weer een stap verder gekomen en lijkt een mogelijke oorzaak in zicht.

We gaan hier intern mee aan de slag, maar dit betekent wel dat we jouw geduld opnieuw op de proef stellen. Maar onze moed is nu positief 🙂

We komen bij je terug in dit topic zodra we meer weten.

JaapKromhout
Level 1
Topicstarter

Weten jullie al iets meer.

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @JaapKromhout goed dat je ons weer even aan de mouw trekt. Ik heb voor je geïnformeerd maar moet helaas nog wel een beroep doen op jouw geduld. De achterliggende oorzaak is inmiddels gevonden en doorgestuurd naar de oplospartij die er nu mee aan de slag gaat. Helaas heb ik (nog) geen informatie over hoe lang het gaat duren totdat het probleem daadwerkelijk is opgelost. Het is altijd goed om zo nu en dan hier even naar te informeren natuurlijk, sorry dat het lang duurt. Zodra we meer weten dan brengen we jou daar uiteraard van op de hoogte. 

0 Kudos
Amstede
Level 1

Helaas hier het zelfde probleem.

Krijg in de Ziggo Go app alleen de  3 sportkanalen free te zien, maar kan geen TV/sport kijken via de app.

 

 

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Je wilt vast en zeker ook wel wat anders kunnen bekijken dan alleen de 3 sportkanalen van Ziggo Sport Free @Amstede, goed dat je je hier meldt, welkom op de Ziggo Community. Ervaar je dit probleem alleen in de Ziggo Go app of ook wanneer je inlogt via een browser op ZiggoGo
Kun je ook uitsluiten dat je nog ingelogd bent met een eventueel vorig Ziggo Sport Free account? 
Op welk apparaat en met welk besturingssysteem ervaar je deze problemen? 

0 Kudos
Amstede
Level 1

Judith, dit is in alle Ziggo go apps. meerdere malen ingelogd en uitgelogd op telefoon, ipad en Apple TV. Probleem blijft en zie geen TV kanalen alleen 3 sprotkanalen free.

Het zelfde is ook via de browser.

 

0 Kudos
Amstede
Level 1

ingelogd bent met een eventueel vorig Ziggo Sport Free account? is niet van toepassing.

Toen het abonnement bevestigd is heb ik daarna wel vast het account aangemaakt met klant nummer en juiste email adres.

 

 

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Ik voeg je gegevens graag toe aan het bestaande storingsticket @Amstede.

Zou je de postcode en je huisnummer en je profiel willen zetten? Alleen Ziggo medewerkers hebben inzage in deze informatie.

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @JaapKromhout - Er is op de achtergrond aan je account gesleuteld. Wil je uitloggen en opnieuw inloggen en kijken of het werkt? We horen het graag!

0 Kudos
JaapKromhout
Level 1
Topicstarter

Ik kan gewoon inloggen maar ziggo go werk nog niet

0 Kudos