Ik ben ziggo klant met Internet Giga en TV max maar kan al sinds Juni 2023 geen programma's bekijken via de ZiggoGo app en ook niet via ZiggoGoGO.tv. Ik krijg de melding dat ik geen abonnement op de zenders heb??
Wie kan mij helpen en dit oplossen. Via Ziggo care doorverwezen naar deze community
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kom er niet uit hoe dat moet kunnen jullie bellen dan kan ik het doorgeven
Volgens mij is het gelukt hoor wel of het goedgegaan is
Goedemorgen @JaapKromhout
Dankjewel! Want met deze informatie zijn wij weer een stap verder gekomen en lijkt een mogelijke oorzaak in zicht.
We gaan hier intern mee aan de slag, maar dit betekent wel dat we jouw geduld opnieuw op de proef stellen. Maar onze moed is nu positief 🙂
We komen bij je terug in dit topic zodra we meer weten.
Weten jullie al iets meer.
Hoi @JaapKromhout goed dat je ons weer even aan de mouw trekt. Ik heb voor je geïnformeerd maar moet helaas nog wel een beroep doen op jouw geduld. De achterliggende oorzaak is inmiddels gevonden en doorgestuurd naar de oplospartij die er nu mee aan de slag gaat. Helaas heb ik (nog) geen informatie over hoe lang het gaat duren totdat het probleem daadwerkelijk is opgelost. Het is altijd goed om zo nu en dan hier even naar te informeren natuurlijk, sorry dat het lang duurt. Zodra we meer weten dan brengen we jou daar uiteraard van op de hoogte.
Helaas hier het zelfde probleem.
Krijg in de Ziggo Go app alleen de 3 sportkanalen free te zien, maar kan geen TV/sport kijken via de app.
Je wilt vast en zeker ook wel wat anders kunnen bekijken dan alleen de 3 sportkanalen van Ziggo Sport Free @Amstede, goed dat je je hier meldt, welkom op de Ziggo Community. Ervaar je dit probleem alleen in de Ziggo Go app of ook wanneer je inlogt via een browser op ZiggoGo ?
Kun je ook uitsluiten dat je nog ingelogd bent met een eventueel vorig Ziggo Sport Free account?
Op welk apparaat en met welk besturingssysteem ervaar je deze problemen?
Judith, dit is in alle Ziggo go apps. meerdere malen ingelogd en uitgelogd op telefoon, ipad en Apple TV. Probleem blijft en zie geen TV kanalen alleen 3 sprotkanalen free.
Het zelfde is ook via de browser.
ingelogd bent met een eventueel vorig Ziggo Sport Free account? is niet van toepassing.
Toen het abonnement bevestigd is heb ik daarna wel vast het account aangemaakt met klant nummer en juiste email adres.
Hi @JaapKromhout - Er is op de achtergrond aan je account gesleuteld. Wil je uitloggen en opnieuw inloggen en kijken of het werkt? We horen het graag!
Ik kan gewoon inloggen maar ziggo go werk nog niet
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.