Vraag
Reacties
Aankondigingen
JaapKromhout
Level 1

Geen zenders in Ziggo Go app

Ik ben ziggo klant met Internet Giga en TV max maar kan al sinds Juni 2023 geen programma's bekijken via de ZiggoGo app en ook niet via ZiggoGoGO.tv. Ik krijg de melding dat ik geen abonnement op de zenders heb??

Wie kan mij helpen en dit oplossen. Via Ziggo care doorverwezen naar deze community

0 Kudos
31 Reacties 31
Meldingen
Aan Uit
Pineapple
Level 16

Hallo @JaapKromhout al sinds mei 2023 kun je niet volledig gebruik maken van de Ziggo Go App? Jeetje mina, wat is hier aan de hand? Dit moet uiteraard verder worden uitgezocht. 

Een Ziggo-moderator zal binnen enkele dagen reageren op je bericht. Check in ieder geval alvast ook even of je postcode en huisnummer zijn aangevuld in je Community profiel. Dit is alleen zichtbaar voor de Ziggo-moderators. 

Het komt hoe dan ook goed! 

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Goed dat je de problemen die je ervaart met ZigooGo hier op de Ziggo Community met ons deelt @JaapKromhout, welkom! Je kunt al lange tijd niet genieten van ZiggoGo zie ik en dat is natuurlijk hartstikke zonde. Lukt het wel om met je gebruikersnaam en wachtwoord in te loggen in je Mijn Ziggo account en gebruik je dezelfde gegevens om in te loggen in ZiggoGo en heb je het wachtwoord van Mijn Ziggo al eens gewijzigd? Als dat niet het geval is, zou dit dan eens willen doen? 

0 Kudos
JaapKromhout
Level 1
Topicstarter

Al heel veel keren ziggo hierover gebeld heel veel dingen met hun geprobeerd niks hielp.nu op deze manier proberen heeft iemand van ziggo gezegd

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Dan gaan we het nu via onze Ziggo Community proberen @JaapKromhout maar ook hier zullen er vragen worden gesteld die wellicht in het verleden al eens eerder zijn gesteld, met als doel uiteindelijk het probleem op te lossen. Voeg in je Ziggo Community profiel de gebruikersnaam in waarmee je je hebt geregistreerd voor Mijn Ziggo en waarmee je wilt inloggen in je ZiggoGo, plus het klantnummer waarmee je je hebt geregistreerd. Ook wil ik graag van je weten op welk apparaat ( merk, type, versie ) je in wilt loggen in ZiggoGo. 

0 Kudos
JaapKromhout
Level 1
Topicstarter

Maak niet uit welk apparaat.we hebben er zoveel geprobeerd overal hetzelfde probleem. Geen abonnement. En loggen in met hetzelfde adres als mijn ziggo

0 Kudos
JaapKromhout
Level 1
Topicstarter

1111111 is mijn klantnr

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Zou je je laatste bericht willen verwijderen @JaapKromhout, jouw klantnummer staat nu openbaar, in dat geval kan iedereen het zien en dat is niet handig. Nogmaals, ik duik heel graag in de problemen die je ervaart, maar zou je de gevraagde informatie wel willen toevoegen, zoals het merk, type en versie van de apparatuur waarop het niet lukt in te loggen in je ZiggoGo account. 

0 Kudos
JaapKromhout
Level 1
Topicstarter

Ik kan wel inloggen in mijn samsung 22 ultra. Maar hij geef door niet geabonneerd als ik tv wil gaan kijken.

0 Kudos
Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Dank voor het aanpassen @JaapKromhout! Ik kom terug op een eerdere vraag die mijn collega gesteld heeft. Wanneer jij inlogt met dezelfde gegevens binnen Mijn Ziggo, zie je dan onder het kopje Producten en/of Facturen ook informatie vermeld staan?

0 Kudos
JaapKromhout
Level 1
Topicstarter

Zoals ik het kan zien niet

0 Kudos
Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Als jij niets bij de producten of de facturen ziet, vermoed ik dat je inlogd bent ik een ouder/ foutief account. Wil je eens je gegevens opvragen via deze link voor de gebruikersnaam en deze link voor het wachtwoord. Er staat hier vermeld dat je gebruikersnaam de Hotmail is. 

0 Kudos
JaapKromhout
Level 1
Topicstarter

Sorry ik zie alle producten en betalingen staan. Begreep het verkeerd

0 Kudos
Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Dan hebben we het verhaal op een rijtje @JaapKromhout 
Terugkomend op Ziggo Go zelf, werkt kanaal 14 (Ziggo Sport) toevallig wel? Dit vraag ik om een specifiek issue uit te sluiten.

0 Kudos
JaapKromhout
Level 1
Topicstarter

Ik kan alle kanalen bekijken.alles werkt perfect behalve ziggo go daar zeggen ze dat ik niet geabonneerd ben bij alle zenders.

0 Kudos
Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Dus in Ziggo Go werkt kanaal 14 samen met de rest niet als ik je goed begrijp. Dan voor de volledigheid:
-Zijn alle apparaten waarop je dit test up-to-date
-Staat de tijdzone op ieder apparaat goed
-Is de app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd
-Heb je de cookies en browsegeschiedenis al eens gewist

Ik verwacht de antwoorden al, alleen de volgende stap zou zijn om dit te escaleren en verder vanuit daar op te pakken. Voor de volledigheid, kan ik dan de antwoorden hiervan gelijk meesturen. Zou je ze voor mij willen beantwoorden? Al voor vast bedankt.

0 Kudos
JaapKromhout
Level 1
Topicstarter

Kan je mij niet beter bellen dan kunnen wij jou laten zien wat er aan de hand is heb ik ook met een collega van jou gedaan,

0 Kudos
JaapKromhout
Level 1
Topicstarter

We hebben wel 20x vanalles gedaan als het niet meer is met collega's van jou. Ben al vanaf juni 2023 bezig.

0 Kudos
Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Bellen lijkt mij nodig, het vermelden van de melding zegt mij wel genoeg. @JaapKromhout 
Ik heb de situatie geëscaleerd zoals wij dat in het vak noemen. Alle standaard handelingen slaan niet aan en ik zie hier dat het in je pakket inbegrepen zit.

Op papier hoort het te werken, de escalatie zal nagaan waarom het in de praktijk niet werkt. Wij gaan op onderzoek uit en komen er in dit topic op terug zodra er mee bekend is!

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @JaapKromhout ,

Helaas is er nog geen update te melden, we zien nog geen afwijkende zaken bij je account die dit kunnen veroorzaken. Zou je aan ons het volgende kunnen doorgeven:

-De inlognaam die je gebruikt bij Ziggo GO

-Open de Ziggo GO app, klik linksboven op je profiel > Instellingen > Diagnostiek > Noteer wat achter "Customer HH" staat

Geef dit niet in dit topic openbaar door, maar zet het bij "persoonlijke opmerkingen (privé)" door [dit linkje] te volgen.

0 Kudos