Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
GjBr
Level 1

Geen weergave in app of browser bij gebruik Ziggo-thuisnetwerk. Wel via mobiel netwerk.

Sinds 1/8/2023 treedt bij mij de volgende storing op:

 

De GO app op mijn chromecast-tv, de GO app op mijn telefoon en www.ziggogo.tv in de browser, kunnen geen van alle content weergeven als ze verbonden zijn met mijn thuis-Ziggo aansluiting. Ik kan niet live kijken en ook niet terugkijken of opnames bekijken.

 

Als ik de wifi op mijn telefoon uit zet en dus het mobiele netwerk gebruik, kan ik alles wel gewoon kijken.

 

Ziggo helpdesk kon me niet helpen en adviseerde om hier een oproep voor hulp te plaatsen.

 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
GjBr
Level 1
Topicstarter

Hartelijk dank voor het meedenken en bedenken van de oplossing.

 

Het probleem is inmiddels opgelost en wel op een beetje vreemde manier.

Op advies heb ik op mijn Chromecast TV de Ziggo-go app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 

Daarna kon ik via dit apparaat gewoon weer live kijken en opnames terugzien etc.

Vervolgens werkt het ineens ook weer via de Ziggo-go app op mijn mobiele telefoon, zonder dat ik deze opnieuw heb geïnstalleerd.

Toen ook meteen maar ingelogd op www.ziggogo.tv en daar werkt het ineens ook weer allemaal.

Het lijkt wel of de app op mijn Chromecast-TV de boel binnen het hele netwerk blokkeerde, maar dat lijkt me raar 🙂

 

Met vriendelijke groet,

Gerard

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Ik zie dat u 2 dingen door elkaar haalt, Ziggo Go TV chromecast, hiermee hoeft u niet te casten van uw Telefoon deze werkt met de Ziggo verbinding op Android.

 

Casten doe je met de zwarte chromecast van Ziggo.

 

Op uw mobiel kan u de instelling bij het account zie onder de streaming bij Mobiel uitzetten en streaming laag. Hopelijk werkt dit iets beter.

 

IMG_4490.jpgIMG_4491.jpg

 

Mocht u VPN aan hebben, zet deze dan uit.

0 Kudos
GjBr
Level 1
Topicstarter

Hartelijk dank voor het meedenken en bedenken van de oplossing.

 

Het probleem is inmiddels opgelost en wel op een beetje vreemde manier.

Op advies heb ik op mijn Chromecast TV de Ziggo-go app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 

Daarna kon ik via dit apparaat gewoon weer live kijken en opnames terugzien etc.

Vervolgens werkt het ineens ook weer via de Ziggo-go app op mijn mobiele telefoon, zonder dat ik deze opnieuw heb geïnstalleerd.

Toen ook meteen maar ingelogd op www.ziggogo.tv en daar werkt het ineens ook weer allemaal.

Het lijkt wel of de app op mijn Chromecast-TV de boel binnen het hele netwerk blokkeerde, maar dat lijkt me raar 🙂

 

Met vriendelijke groet,

Gerard

0 Kudos