Sinds 1/8/2023 treedt bij mij de volgende storing op:
De GO app op mijn chromecast-tv, de GO app op mijn telefoon en www.ziggogo.tv in de browser, kunnen geen van alle content weergeven als ze verbonden zijn met mijn thuis-Ziggo aansluiting. Ik kan niet live kijken en ook niet terugkijken of opnames bekijken.
Als ik de wifi op mijn telefoon uit zet en dus het mobiele netwerk gebruik, kan ik alles wel gewoon kijken.
Ziggo helpdesk kon me niet helpen en adviseerde om hier een oproep voor hulp te plaatsen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hartelijk dank voor het meedenken en bedenken van de oplossing.
Het probleem is inmiddels opgelost en wel op een beetje vreemde manier.
Op advies heb ik op mijn Chromecast TV de Ziggo-go app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Daarna kon ik via dit apparaat gewoon weer live kijken en opnames terugzien etc.
Vervolgens werkt het ineens ook weer via de Ziggo-go app op mijn mobiele telefoon, zonder dat ik deze opnieuw heb geïnstalleerd.
Toen ook meteen maar ingelogd op www.ziggogo.tv en daar werkt het ineens ook weer allemaal.
Het lijkt wel of de app op mijn Chromecast-TV de boel binnen het hele netwerk blokkeerde, maar dat lijkt me raar 🙂
Met vriendelijke groet,
Gerard
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik zie dat u 2 dingen door elkaar haalt, Ziggo Go TV chromecast, hiermee hoeft u niet te casten van uw Telefoon deze werkt met de Ziggo verbinding op Android.
Casten doe je met de zwarte chromecast van Ziggo.
Op uw mobiel kan u de instelling bij het account zie onder de streaming bij Mobiel uitzetten en streaming laag. Hopelijk werkt dit iets beter.
Mocht u VPN aan hebben, zet deze dan uit.
Hartelijk dank voor het meedenken en bedenken van de oplossing.
Het probleem is inmiddels opgelost en wel op een beetje vreemde manier.
Op advies heb ik op mijn Chromecast TV de Ziggo-go app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Daarna kon ik via dit apparaat gewoon weer live kijken en opnames terugzien etc.
Vervolgens werkt het ineens ook weer via de Ziggo-go app op mijn mobiele telefoon, zonder dat ik deze opnieuw heb geïnstalleerd.
Toen ook meteen maar ingelogd op www.ziggogo.tv en daar werkt het ineens ook weer allemaal.
Het lijkt wel of de app op mijn Chromecast-TV de boel binnen het hele netwerk blokkeerde, maar dat lijkt me raar 🙂
Met vriendelijke groet,
Gerard
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.