Over de update van Ziggo GO
Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Na uitloggen kan ik niet meer inloggen bij ziggo go (app kan geen verbinding maken), waarschijnlijk gewoon een administratief probleem. Tv is ook alweer (derde keer deze week) uit de lucht met mededeling dat ik geen abonnement heb. Volgens helpdesk moet ik maar gewoon wachten op de monteur die woensdagavond komt. Nu dus ook niet meer casten naar tv tot minimaal woensdagavond. Dit is wel het dieptepunt na een week vol onopgeloste ziggo problemen.
Goedemiddag @Oel! Van de regen in de drup 😞
Erg zuur dat het zo slecht verloopt met onze dienstverlening bij je thuis en dat je zo lang hebt moeten wachten op een monteursbezoek. Ik begrijp dat de monteur vanavond bij je langs komt en uiteraard ga ik ervan uit dat deze de problemen voor je oplost. Als we na het bezoek van de monteur tóch nog iets voor je kunnen doen, dan horen we dat natuurlijk graag.
Na bezoek van de monteur is dat de tv het nu weer doet, de wifipods retour gaan vanwege waardeloos en dat we nog steeds niet in kunnen loggen bij ziggo go. Met name dit laatste moet nu snel opgelost worden, als dit niet goed wordt verholpen ga ik mijn contract bij ziggo heroverwegen. Heeft nu wel lang genoeg geduurd. Op advies van de monteur gaan de wifipods terug en wil ik de tplink deco m4 mesh routers (set van drie) huren.
EN NU IS GVD!!!!! DE TV WÉÉR UITGEVALLEN!!!!! HOE KOM IK VAN ZIGGO AF!!!!!!
@Oel schreef:HOE KOM IK VAN ZIGGO AF!!!!!!
@Oel Het is natuurlijk ontzettend zuur dat de TV zenders het wederom niet werken! Ik kan mij goed voorstellen dat de gemoederen dan oplopen. Ik heb hierover nu ook al contact met je via dit topic en ben druk voor je bezig om het z.s.m. voor je op te lossen. Hoewel ik je frustatie begrijp wil ik je wel vragen om hier op een respectvolle manier met elkaar om te gaan en de hoofdletters en krachtentermen achterwege te laten. We proberen iedereen op dit forum zo goed mogelijk te helpen en hier zijn scheldwoorden niet voor nodig.
Terugkomend op je vraag; de serienummers van de Mediaboxen komen overeen. Ik heb opnieuw een signaal gestuurd naar de smartcards wat ervoor zorgt dat de zenders opnieuw worden vrijgegeven. Voor wat betreft Ziggo Go: kun je nagaan of je inlogt met de gebruikersnaam: le****anca ? Wijzig anders eenmalig het wachtwoord van het Mijn Ziggo (Ziggo Go ) account en kijk dan straks of de zenders nog steeds een foutmelding weergeven.
De vloek met hoofdletters was een momentje van totale frustratie. Van vrijdag tot woensdag zonder tv gezeten en net nadat de monteur woensdag eind van de middag weg is beginnen dezelfde problemen...maar we zullen de krachttermen achterwege laten. Ik log in met door jou genoemde inlog. Daarmee kan ik wel in mijnziggo inloggen.
@Oel Dank voor je terugkoppeling! Ik snap dat het al een aardige tijd duurt. Als je al van vrijdag tot woensdag wacht tot het werkt, zou ik ook niet blij zijn. Ik heb nog eens een controle uitgevoerd en in de achterliggende systemen staat alles goed. De serienummers komen overeen en ook het abonnement staat hier goed. Het is nu wachten tot de zenders opnieuw vrijgegeven worden op de Mediabox Next en Next Mini. Dit kan eventjes duren. Welke melding zie je op dit moment op de tv zenders op de Next, Next Mini en in Ziggo Go?
@Oel Dank voor het doorsturen. Ik heb dit doorgegeven aan onze specialisten. We doen ons best om dit z.s.m. voor je op afstands op te lossen. Daarnaast zie ik dat er een nieuwe monteursafspraak ingepland staat voor morgen, 24 juni 2022 tussen 12 en 18 uur. Die laat ik in dit geval staan, indien het niet op afstand op te lossen is.
Hallo Paul, vanmiddag komt de monteur. Ik hoop dat die één en ander definitief op kan lossen. De monteur gaf afgelopen woensdag wel aan dat het inlog probleem bij ziggo go buiten zijn scope ligt. Eind vorige week of maandag is hiervan een aparte case aangemaakt. Is er al bekend of dit tot resultaat heeft geleid? Ik heb net de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar de problemen zijn er nog.
@Oel We hebben elkaar vanochtend gesproken in je andere topic, fijn dat er nu contact is met de juiste persoon.
Ik hoop dat het vanmiddag opgelost is. Heb je wel kunnen zien wanneer de tplink deco m4 kastjes komen? Ik had in de link postcode en huisnummer ingevuld.
Hi @Oel
Ik zie dat de TP Link Deco M4 voor je is besteld door mijn collega enkele dagen geleden. Deze order moet nog doorlopen. Zodra de order is doorgelopen ontvang je automatisch een e-mail met een Track en Trace om de zending te volgen 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...