1
Vraag
2
Reacties
Lucinda123

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen toestemming

We krijgen de melding 'Geen toestemming. Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken' Ons abonnement is sinds kort aangepast en sinds gisteren werkt Ziggo Go niet meer

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @Lucinda123! Inmiddels zijn we alweer enkele dagen verder en in het systeem zie ik dat je afgelopen weekend nog contact hebt gehad met onze klantenservice. Als ik je abonnement onder de loep neem zie ik dat je een Internet Only (Start) abonnement hebt. Daar zit geen Ziggo GO bij inbegrepen jammer genoeg en dat is ook de reden waarom je de melding krijgt dat er een abonnement voor nodig is.

 

Eventueel is het mogelijk om te upgraden naar Internet Start met Ziggo GO. Dat abonnement heeft een meerprijs van € 6,- per maand t.o.v. je huidige abonnement zonder Ziggo GO. Het is uiteraard aan jezelf of het dat jou waard is, of niet. Als we vanuit hier nog iets voor je kunnen doen horen we dat natuurlijk graag 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Als jullie abonnement is aangepast kan dit 24 tot 72 uur duren, Maar ik zie Ziggo Go TV app daar heb je Android, Amazone Firestick of Apple TV voor nodig, ben je niet in de war met de gewone Ziggo Go app.

 

Ik kan dit wel aan een medewerker doorgeven of ze de activatie een zetje willen geven.

 

Heb je ook geprobeerd uit te loggen en weer opnieuw in te loggen.

Lucinda123
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Halverwege november hebben we ons abonnement laten aanpassen. De app heeft ook gewoon gewerkt. 

Zowel de Ziggo Go op de mobiele telefoon als de Ziggo GO TV app werkt niet.

 

Hij werkt sinds gister al niet, wij vinden dit wel vervelend dat dit zo gaat. Ik hoor ook graag op welke manier we gecompenseerd kunnen worden. 

 

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Ik heb het voorgelegd aan een medewerker en die pakt dit topic op en gaat kijken wat er aan de hand is, omdat het weekend is, duurt het iets langer want de bezetting is minimaal, maar hij staat vermeld en ze pakken hem zo snel mogelijk op. Hopelijk kunt u het geduld nog even opbrengen.

Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes

Hi Lucinda123, wat irritant dat je deze melding krijgt. Laten we proberen de tv snel weer aan de praat te krijgen. Het is bij ons bekend dat na een wijziging het kan gebeuren dat meerdere zenders niet meer werken. Je moet het zo zien dat ons systeem in de war is en is 'vergeten' op welke zenders je recht hebt. Dit kan je zelf oplossen door in Mijn Ziggo de zenders opnieuw op te halen. https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/#televisie Dit moet je doen terwijl de televisie is ingeschakeld, anders komt dit verzoek niet aan. 

Ik snap dat je niet wilt betalen voor je televisie als je er geen gebruik van kunt maken. Zodra alles weer werkt, hebben we het graag met je over een gepaste vergoeding. 

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @Lucinda123! Inmiddels zijn we alweer enkele dagen verder en in het systeem zie ik dat je afgelopen weekend nog contact hebt gehad met onze klantenservice. Als ik je abonnement onder de loep neem zie ik dat je een Internet Only (Start) abonnement hebt. Daar zit geen Ziggo GO bij inbegrepen jammer genoeg en dat is ook de reden waarom je de melding krijgt dat er een abonnement voor nodig is.

 

Eventueel is het mogelijk om te upgraden naar Internet Start met Ziggo GO. Dat abonnement heeft een meerprijs van € 6,- per maand t.o.v. je huidige abonnement zonder Ziggo GO. Het is uiteraard aan jezelf of het dat jou waard is, of niet. Als we vanuit hier nog iets voor je kunnen doen horen we dat natuurlijk graag 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic