Vraag
Reacties
Oplossing
Bram04242
Level 1

Geen toestemming voor Replay en Ziggo GO

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Hoi Bram04242,

Het meest voor de hand liggende heb ik nog niet gecheckt. Het lijkt erop dat je klantnummer niet geregistreerd is. Hierdoor krijg je deze melding. Wil je hier eens achteraan gaan? Registreren kan via https://account.ziggo.nl/account/registreren/ziggo-contract en je klantnummer vind je onder andere op je factuur.

Bekijk in context

0 Kudos
9 Reacties 9
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Hoi Bram04242, welkom hier!

Wat ervaar je precies? In het topic waar je naar verwijst gaat het over een situatie na een pakketwijziging, dat is bij jou zo te zien niet het geval. Wil je dus iets meer informatie geven? Dan kan je beter geholpen worden.
0 Kudos
Bram04242
Level 1
Topicstarter
Hi Michael,

Nee, direct vanaf de start van mijn abonnement krijg ik (en jullie) het niet voor elkaar om via de app of via ziggogo.tv beeld te krijgen. Na herstart, programma opnieuw installeren en andere opties, zie ik nog steeds onderstaand beeld.

ik hoor graag van jullie hoe op te lossen.

gr, Bram
0 Kudos
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Hoi Bram04242,

Wil je het vanavond nog eens proberen? Ik heb je abonnement vanaf hier eens ververst.
0 Kudos
Bram04242
Level 1
Topicstarter
Hi Michael,

nog steeds geen mogelijkheid. Heb app gewist en opnieuw gedownload, still no result... ?

wat nu?

gr, Bram
0 Kudos
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Hoi Bram04242,

Krijg je hetzelfde wanneer je het via de site probeert? www.ziggogo.tv Ik ben benieuwd!
0 Kudos
Bram04242
Level 1
Topicstarter
Nee ook niet helaas... ?
0 Kudos
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Hoi Bram04242,

Het meest voor de hand liggende heb ik nog niet gecheckt. Het lijkt erop dat je klantnummer niet geregistreerd is. Hierdoor krijg je deze melding. Wil je hier eens achteraan gaan? Registreren kan via https://account.ziggo.nl/account/registreren/ziggo-contract en je klantnummer vind je onder andere op je factuur.
0 Kudos
Bram04242
Level 1
Topicstarter
Hi Michael,

Ik stuur je een PM na de terchte opmerking van Pasi
0 Kudos
Pasi
Level 19
Ik weet niet of het slim is, om al deze persoonlijke gegevens zo publiek bekend te maken. Misschien moet je hier en daar ( b.v je volledige naam en je postcode/huisnummer ) iets verwijderen/wegstrepen en deze gegevens via een PM naar Michael Ziggo sturen.