1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Bram04242

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen toestemming voor Replay en Ziggo GO

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Bram04242,

Het meest voor de hand liggende heb ik nog niet gecheckt. Het lijkt erop dat je klantnummer niet geregistreerd is. Hierdoor krijg je deze melding. Wil je hier eens achteraan gaan? Registreren kan via https://account.ziggo.nl/account/registreren/ziggo-contract en je klantnummer vind je onder andere op je factuur.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Meldingen
Aan Uit
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Bram04242, welkom hier!

Wat ervaar je precies? In het topic waar je naar verwijst gaat het over een situatie na een pakketwijziging, dat is bij jou zo te zien niet het geval. Wil je dus iets meer informatie geven? Dan kan je beter geholpen worden.
Bram04242
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Michael,

Nee, direct vanaf de start van mijn abonnement krijg ik (en jullie) het niet voor elkaar om via de app of via ziggogo.tv beeld te krijgen. Na herstart, programma opnieuw installeren en andere opties, zie ik nog steeds onderstaand beeld.

ik hoor graag van jullie hoe op te lossen.

gr, Bram
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Bram04242,

Wil je het vanavond nog eens proberen? Ik heb je abonnement vanaf hier eens ververst.
Bram04242
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Michael,

nog steeds geen mogelijkheid. Heb app gewist en opnieuw gedownload, still no result... ?

wat nu?

gr, Bram
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Bram04242,

Krijg je hetzelfde wanneer je het via de site probeert? www.ziggogo.tv Ik ben benieuwd!
Bram04242
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee ook niet helaas... ?
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Bram04242,

Het meest voor de hand liggende heb ik nog niet gecheckt. Het lijkt erop dat je klantnummer niet geregistreerd is. Hierdoor krijg je deze melding. Wil je hier eens achteraan gaan? Registreren kan via https://account.ziggo.nl/account/registreren/ziggo-contract en je klantnummer vind je onder andere op je factuur.
Bram04242
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Michael,

Ik stuur je een PM na de terchte opmerking van Pasi
Pasi

Level 19
  • 10643Posts
  • 509Oplossingen
  • 5900Likes
Ik weet niet of het slim is, om al deze persoonlijke gegevens zo publiek bekend te maken. Misschien moet je hier en daar ( b.v je volledige naam en je postcode/huisnummer ) iets verwijderen/wegstrepen en deze gegevens via een PM naar Michael Ziggo sturen.