Kokkiekiller
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen toestemming Ziggo GO

Hallo, ik ben sinds vorige week klant van ziggo en wilde mij aanmelden bij de ziggo go app dat lukte alleen blijft hij nu aangeven dat ik geen toestemming heb., ik heb gewoon een basis abbonement afgesloten

Kunnen jullie bij bevoegd maken om ziggo go te kunnen kijken

Mvg
Martin
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt
Expert
Expert
  • 863Reacties
  • 155Oplossingen
  • 261Likes
Hallo en welkom Martin,

Inloggen bij Ziggo GO doe je met je Mijn Ziggo-inloggegevens. Heb je al een Mijn Ziggo-account aangemaakt?
Zo nee:
https://account.ziggo.nl/account/registreren/ziggo-contract

Bekijk in context

2 Reacties 2
AlexHelpt
Expert
Expert
  • 863Reacties
  • 155Oplossingen
  • 261Likes
Hallo en welkom Martin,

Inloggen bij Ziggo GO doe je met je Mijn Ziggo-inloggegevens. Heb je al een Mijn Ziggo-account aangemaakt?
Zo nee:
https://account.ziggo.nl/account/registreren/ziggo-contract

Bekijk in context

Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Reacties
  • 346Oplossingen
  • 519Likes
Hoi Kokkiekiller, welkom hier!

Je hebt geen lekker begin gehad dus.. Zonde wel! Ik zie dat je in de tussentijd al contact met ons hebt opgenomen en dat alles nu is geregeld. Administratief stond nog niet alles goed waardoor Ziggo GO heg nog niet deed. Inmiddels wel dus ik wens je veel kijkplezier!

Uitgelicht topic