Marietje1

Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Geen toegang tot Ziggo GO na abonnementswijziging

Sinds ik een andere abonnement heb bij ziggo werkt de go app niet meer.Ik heb een nieuwe wachtwoord aangemaakt en de app een paar x verwijderd.Ik heb ziggo ook opnieuw geactiveerd zonder resultaat en het klantnummer is gewoon hetzelfde gebleven.Ziggo gebeld en die wist ook geen oplossingen meer.De app werkt wel maar zodra ik inlog krijg ik de melding je hebt een abonnement nodig om dit te kunnen bekijken.En daarna zegt de app oeps something went wrong.Dit speelt nu al een week.En deze melding krijg ik op mijn mobiel en op mijn tv en chromecast en ook op de website.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Marietje1,

 

Ik zie dat dit probleem inmiddels is opgelost en de gegevens opnieuw zijn gesynchroniseerd. Werkt het bij jou ook weer?

Bekijk in context

21 Reacties 21
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @Marietje1 

 

Uiteraard heel vervelend als je niet ongestoord van de app gebruik kan maken. We komen deze berichten helaas de laatste week vaker tegen waardoor het lijkt op een probleem aan onze zijde.

Als je inlogt in Mijn Ziggo, zie je daar wel actieve producten staan?

Marietje1
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hallo,

 

Ja dat kan ik wel zien.

Marietje1
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hallo,

Ja dat kan ik wel zien.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Marietje1 ik ben ook even mee wezen kijken.

In principe staat alles hier goed. Het kan zijn dat dit komt doordat je recent een nieuw pakket hebt afgesloten, het synchroniseren wil wel eens even duren. 

Tip, wis even je cache en cookies van de browsers en probeer het zo nu en dan even. Houd ons maar op de hoogte als je wi; we houden een vinger aan de pols.

Marietje1
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

De cache en cookies had ik ook gewist maar dat helpt ook niet.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @Marietje1 , wat jammer dat dit het probleem niet heeft opgelost. Vaak is het aanpassen van je Mijn Ziggo wachtwoord wel voldoende om je Ziggo GO account te resetten. Ik ben even benieuwd naar een aantal dingen om een beter inzicht te krijgen in deze situatie.
 

Soms kan het even duren voordat de synchronisatie tussen Mijn Ziggo en Ziggo GO is afgerond. Ervaar je op dit moment dit probleem nog steeds?


Wil je eens kijken of je wel kunt inloggen via een browser op: https://www.ziggogo.tv/ . Zie je dan dezelfde melding, of kun je hier wel alle programma`s bekijken.
 

Kun je wel inloggen in https://www.ziggogo.tv/ , zou je dan willen aangeven op welk toestel je dit probleem ervaart en op welk besturingssysteem + versie deze draait? 

En om het meest voor de hand liggende te voorkomen, heb je wel samen met mijn collega`s van de helpdesk gecontroleerd of je wel inlogt met de juiste inloggegevens? Niet dat je per ongeluk "automatisch aanvullen" gebruikt en daardoor onbewust met de verkeerde gegevens inlogt.

Marietje1
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hallo,

Ja heb dot probleem helaas nog steeds we hebben alles al geprobeerd.Is het niet een idee om mij als een nieuwe klant tr zien met een nieuw klantnummer misschien dat dat helpt.Dit duurt wel heel erg lang.

Marietje1
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hij geeft aan dat ik geen abonnement heb.Heb deze melding ook in de browser en op mijn telefoon, laptop en chromecast. Ik heb met een medewerker ook mijn ziggo op nieuw moeten activeren en 24 wachten dan weer opnieuw registreren. App paar x verwijderd en mijn wachtwoord is goed.Build: 4.46.6219+4835
Device: samsung SM-A526B
OS: Android 13 (SDK 33)
Video Player: 2.18.3
Conviva: 4.0.27
4.0.17
Connection Type: WiFi - (N/A)


Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Marietje1,

 

Er stond nog steeds iets open van je abonnementswijziging in februari. Dit heb ik zojuist gesloten. Wil je eens testen of je verschil merkt?

Marietje1
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi,

 

Nee helaas werkt nog steeds niet.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Marietje1,

 

Er is opnieuw iets gewijzigd op de achtergrond. Wil je uitloggen en opnieuw inloggen om het nogmaals te proberen? 😅

Marietje1
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi,

Ik ben net in en uitgelogd maar helaas nog steeds hetzelfde probleem.

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1105Posts
  • 115Oplossingen
  • 548Likes

Hi @Marietje1 ik zie hier het laatste bericht op 14-03-2023 en ik ben benieuwd of het ondertussen al gelukt is om weer gebruik te kunnen maken van ZiggoGo. Ik hoop natuurlijk op goed nieuws! 🙂 

Marietje1
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi,

Ik heb woensdag nog een medewerker aan de telefoon gehad die zag dat ziggo go nog niet bij mij abonnement zat die heeft hij toegevoegd.Helaas werkt het nog steeds niet.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Ik ben gelijk gaan kijken naar wat ik kan terugvinden, @Marietje1 . Ik zie inderdaad dat je contact hebt gehad en dat er een eenmalige vergoeding is aangemaakt om je te compenseren voor het feit dat Ziggo GO niet werkt. 

Dat is ook gelijk het enige dat ik kan terug vinden. Er staat wel een bekend probleem open voor mensen met Kabel TV die de precieze melding in Ziggo GO krijgen die jij meldt. Ik ga je dan ook aanmelden voor dat incident en je gegevens daarmee doorsturen naar het onderzoeksteam. Het onderzoeksteam is hard bezig om dit probleem op te lossen. Het is nu dan ook weer afwachten, sorry! 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @Marietje1! Helaas staat het probleem nog open maar ben toch benieuwd of je ondertussen alweer gebruik kunt maken van ZiggoGO. Dacht vraag toch even om een update tussendoor! 

Marietje1
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hallo,

Nee doet het helaas nog steeds niet. Zijn ze al bezig om de app te verbeteren?

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1105Posts
  • 115Oplossingen
  • 548Likes

Oh wat jammer @Marietje1! Er wordt uiteraard aan een oplossing gewerkt en ik hoop net als jij dat je heel snel gebruik kunt gaan maken van ZiggoGo. 

Uitgelicht topic