Hallo @Marietje1 , wat jammer dat dit het probleem niet heeft opgelost. Vaak is het aanpassen van je Mijn Ziggo wachtwoord wel voldoende om je Ziggo GO account te resetten. Ik ben even benieuwd naar een aantal dingen om een beter inzicht te krijgen in deze situatie.
Soms kan het even duren voordat de synchronisatie tussen Mijn Ziggo en Ziggo GO is afgerond. Ervaar je op dit moment dit probleem nog steeds?
Wil je eens kijken of je wel kunt inloggen via een browser op: https://www.ziggogo.tv/ . Zie je dan dezelfde melding, of kun je hier wel alle programma`s bekijken.
Kun je wel inloggen in https://www.ziggogo.tv/ , zou je dan willen aangeven op welk toestel je dit probleem ervaart en op welk besturingssysteem + versie deze draait?
En om het meest voor de hand liggende te voorkomen, heb je wel samen met mijn collega`s van de helpdesk gecontroleerd of je wel inlogt met de juiste inloggegevens? Niet dat je per ongeluk "automatisch aanvullen" gebruikt en daardoor onbewust met de verkeerde gegevens inlogt.