Judith1983
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen televisie kunnen kijken via ziggo app

Hoi

Sinds enkele dagen kunnen wij geen televisie meer kijken via ziggo go. 

Wij hebben een digitale tv abonnement. Er wordt aangegeven dat we geen abonnement hebben om ziggo go te kijken. Via de klantenservice werden we geadviseerd om hier de vraag te stellen.

Heeft iemand een idee hoe dit kan? 

6 Reacties 6
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49432Posts
  • 3034Oplossingen
  • 11049Likes

Op welk apparaat kun je de Ziggo Go app niet meer gebruiken met welke systeemsoftware?

Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 1674Posts
  • 227Oplossingen
  • 304Likes

Dag @Judith1983! Leuk je hier te mogen verwelkomen op de Ziggo Community 🙂

Zuur dat je sinds enkele dagen ineens geen televisie meer kunt kijken via Ziggo GO en dat er telkens een foutmelding tevoorschijn komt over het ontbreken van een abonnement. Ik heb je postcode en huisnummer proberen op te zoeken in mijn systeem maar kom geen actieve klantaccount tegen. Kan het zijn dat je daar een tikfoutje hebt gemaakt ergens? Zo ja, update dan even je profiel met de juiste adresgegevens zodat ik je gegevens erbij kan pakken 🙂

Judith1983
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Erik! Fijn dat je reageert. Ik stel deze vraag voor mijn ouders. Ze zijn al iets op leeftijd! Kan ik je anders via mail bereiken om dit samen uit te zoeken? 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49432Posts
  • 3034Oplossingen
  • 11049Likes

Zet in je profiel je eigen postcode en huisnummer en tussen haakjes de postcode en huisnummer van je ouders erin, dan kan er geen misverstand ontstaan. (ouders 1234AB 111)

Mail gebruiken de Ziggo moderators niet, wel via privéberichten is communicatie op dit forum mogelijk, mits je er voor uitgenodigd wordt.

Klik na de uitnodiging op de naam van de medewerker waar Ziggo voor staat en op de volgende pagina op: En bericht verzenden.

Judith1983
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Top tip! Ga ik direct doen! 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 1791Posts
  • 194Oplossingen
  • 374Likes

@Judith1983
Ben je inmiddels al via een alternatieve weg geholpen het Ziggo GO probleem op te lossen voor je ouders? Ik kan namelijk geen gegevens vinden en hierdoor geen mogelijkheid je verder te helpen.
Laat je het hier weten als we nog kunnen helpen?
Om je zo goed mogelijk te helpen, verzoeken we je een topic te starten hierover met aanvullende adresgegevens in je profiel. Op die manier kan iedereen je te hulp schieten of er komt een Ziggo moderator vanzelf langs om hulp te bieden. Alvast bedankt!

Uitgelicht topic