Greppel

Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Geen standaard ondertiteling History Channel

Sinds deze week krijg ik niet meer standaard ondertiteling op history channel  , moet het ieder keer handmatig instellen zowel op tv met mediabox xl als op ziggo go hetzelfde probleem. Hoe los ik dit op  .

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi allen!

Even een update vanaf deze kant. Het ticket omtrent dit probleem is inmiddels gesloten. Dat is goed nieuws, want dat betekent dat het is opgelost. Kunnen jullie dit bevestigen?

Bekijk in context

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Reacties
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi allen,

 

Dit probleem is inmiddels bij ons bekend, dank voor jullie meldingen! Dit probleem wordt veroorzaakt omdat de audio door wordt gestuurd als zijnde "Nederlands" terwijl dat niet altijd zo is en de Mediabox daarom elke keer opnieuw denkt: Hier is geen ondertiteling nodig.

 

Dit is een configuratiefout aan onze kant en we werken hard aan een oplossing. Vooralsnog is helaas de enige workaround om het handmatig aan te blijven zetten. Mocht er nieuws zijn, laten we dat weten!

6 Reacties 6
RoCa

Level 5
  • 73Posts
  • 2Oplossingen
  • 20Likes

Hier hetzelfde "probleem" maar alleen bij kijken via de Next ( ondertiteling bij instellingen standaard op aan) , bij kijken via Ziggo Go geen probleem.

 

 Nog iets anders :  Bij het programma Beer Masters,  gisterenavond op Discovery,  liep de ondertiteling totaal niet synchroon, vanaf minuut 6.30 liep dit een kleine 20 seconden voor.

Blauwvinger

Level 9
  • 370Posts
  • 17Oplossingen
  • 129Likes

Helaas moet ik ook telkens de ondertiteling bij History opnieuw instellen op mijn Next. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi allen,

 

Dit probleem is inmiddels bij ons bekend, dank voor jullie meldingen! Dit probleem wordt veroorzaakt omdat de audio door wordt gestuurd als zijnde "Nederlands" terwijl dat niet altijd zo is en de Mediabox daarom elke keer opnieuw denkt: Hier is geen ondertiteling nodig.

 

Dit is een configuratiefout aan onze kant en we werken hard aan een oplossing. Vooralsnog is helaas de enige workaround om het handmatig aan te blijven zetten. Mocht er nieuws zijn, laten we dat weten!

eddy6844

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb ook hetzelfde probleem met history channel met de ondertiteling. Ook heb ik bij npo1 de audio standaard op gesproken ondertiteling staan. Heb al lopen zoeken om dit ergens aan of uit te vinken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi allen!

Even een update vanaf deze kant. Het ticket omtrent dit probleem is inmiddels gesloten. Dat is goed nieuws, want dat betekent dat het is opgelost. Kunnen jullie dit bevestigen?

hadeha

Level 10
  • 436Posts
  • 10Oplossingen
  • 73Likes

@Cecilia is opgelost 

Uitgelicht topic