1
Vraag
2
Reacties
Kasper

Level 6
  • 100Posts
  • 2Oplossingen
  • 25Likes

Geen replay tv android tv ziggo go

Ik wilde gisteren middag buitenhof terug kijken maar merkte dat dit op geen van beide nvidia shields lukte. 

ik kijk Ziggo Go op een nvidia shield waarop normale lineaire tv meestal gewoon prima werkt. 

Alleen terug kijken gaat dus niet 

“We hebben geen contact kunnen maken met de server. Neem contact op

met ziggo” 

is de foutmelding die ik krijg (vertaald uit het engels) 

-Android tv 8.2.2

-regio staat gewoon op Nederland (lokatie settings staan uit ivm privacy) 

-App geupdate versie 4.32.12

-shield gereboot 

-een andere dag maakt geen verschil. Vorige week woensdag, gisteren of zaterdag het werkt allemaal niet. 
-giga modem staat in bridge mode en ik gebruik eigen dns servers (dus niet die van ziggo) 

-geen vpn of andere dingen op de nvidia shields 

-op iOS werkt replay tv wel. 

 

contact gehad met de klanten service maar die zijn “hier niet op getrained” dus verwezen hier naartoe. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum

Level 18
Super Expert
  • 8712Posts
  • 548Oplossingen
  • 2094Likes

kun je de app uitloggen verwijderen android tv opnieuw opstarten en app weer installeren en inloggen

Bekijk in context

4 Reacties 4
anoniemforum

Level 18
Super Expert
  • 8712Posts
  • 548Oplossingen
  • 2094Likes

kun je de app uitloggen verwijderen android tv opnieuw opstarten en app weer installeren en inloggen

djfritzen

Level 4
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Wat een giller: “hier niet op getrained” 🤣

Maar, krijgen ze dan wel salaris ?

Waarvoor dan ?

Kasper
Topicstarter
Level 6
  • 100Posts
  • 2Oplossingen
  • 25Likes

@anoniemforum Dankjewel ga ik proberen! 
@djfritzen Geen commentaar 😄 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 228Oplossingen
  • 415Likes

@Kasper, is het gelukt om te testen? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic