Aankondigingen
Problemen sinds de laatste update van Ziggo GO? Bekijk hier het overzicht voor de laatste updates.
1
Vraag
2
Reacties
IACBER

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen programma's afspelen via chromecast

Ik heb een Chromecast aangeschaft omdat ik ook graag in de slaapkamer programma's terug wil kunnen kijken (niet alleen in de woonkamer). Aangesloten en ik kan Netflix, YouTube etc.allemaal prima zien, maar bij ieder programma via de Ziggo app krijg ik de melding dat er geen toestemming is om het programma via Chromecast te bekijken. Ik kan alleen de programma's zien die nu op tv zijn. Dat kan ik dus via de televisie zelf ook wel. Is er een manier om toch de programma's te bekijken die ik wil zien via het apparaat van mijn keuze?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57911Posts
  • 3864Oplossingen
  • 14203Likes

Replay heeft nog nooit gewerkt met een Chromecast, heeft met de rechten van de content te maken.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57911Posts
  • 3864Oplossingen
  • 14203Likes

Replay heeft nog nooit gewerkt met een Chromecast, heeft met de rechten van de content te maken.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3151Posts
  • 279Oplossingen
  • 513Likes

Hi @IACBER 

Welkom op de Ziggo Community! Ik snap dat je op je slaapkamer ook de mogelijkheid wilt om programma's terug te kunnen kijken. Zoals @Be rt aangeeft beschikken we helaas niet over de rechten om Replay TV beschikbaar te stellen via de Chromecast. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 10 augustus 2022 12:07 door Ziggo Laatste versie 4.41.4622 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Android TV/Fire TV traagheid in het algemeen wordt verbeterd Onterechte...

Geplaatst in Ziggo Updates