Over de update van Ziggo GO
Update: 10 augustus 2022 12:07 door Ziggo Laatste versie 4.41.4622 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Android TV/Fire TV traagheid in het algemeen wordt verbeterd Onterechte...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb een Chromecast aangeschaft omdat ik ook graag in de slaapkamer programma's terug wil kunnen kijken (niet alleen in de woonkamer). Aangesloten en ik kan Netflix, YouTube etc.allemaal prima zien, maar bij ieder programma via de Ziggo app krijg ik de melding dat er geen toestemming is om het programma via Chromecast te bekijken. Ik kan alleen de programma's zien die nu op tv zijn. Dat kan ik dus via de televisie zelf ook wel. Is er een manier om toch de programma's te bekijken die ik wil zien via het apparaat van mijn keuze?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Replay heeft nog nooit gewerkt met een Chromecast, heeft met de rechten van de content te maken.
Replay heeft nog nooit gewerkt met een Chromecast, heeft met de rechten van de content te maken.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 10 augustus 2022 12:07 door Ziggo Laatste versie 4.41.4622 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Android TV/Fire TV traagheid in het algemeen wordt verbeterd Onterechte...