Vorige week is mijn abonnement bij Ziggo geactiveerd.
De tv werkt goed.
Internet werkt. Wifi werkt.
Ziggo go en ziggogo.tv werkt.
Helaas zie ik na het inloggen de volgende zin:
"Geen zenders beschikbaar. Je kunt je zender line-up wijzigen onder Link in het instellingen menu."
in Mijn Ziggo zijn geen producten zichtbaar. Alleen de omgevingen Factuur en Gegevens zijn apart te benaderen. Hier staat een factuur van 2 jaar geleden.
Ik ben al de gehele week met de servicedesk aan het bellen. Zij sturen me elke keer weg met het verhaal dat het 24 uur duurt. Vandaag stuurde de servicedeskmedewerker hierheen omdat hij het ook niet meer wist.
Jammer dat mijn feestje (overgang naar Ziggo) zo nadelig beïnvloed wordt.
Mijn eerste gedachte is om alles terug te sturen en een ander abonnement te nemen.
Hoe kan ik ervoor (laten) zorgen, dat ik Ziggo go en ziggogo.tv per omgaande kan gebruiken?