1
Vraag
2
Reacties
ralphinho

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen producten zichtbaar in Ziggo GO na een week bellen met de klantenservice

Vorige week is mijn abonnement bij Ziggo geactiveerd.

De tv werkt goed.

Internet werkt. Wifi werkt.

Ziggo go en ziggogo.tv werkt.

Helaas zie ik na het inloggen de volgende zin:

"Geen zenders beschikbaar. Je kunt je zender line-up wijzigen onder Link in het instellingen menu."

in Mijn Ziggo zijn geen producten zichtbaar. Alleen de omgevingen Factuur en Gegevens zijn apart te benaderen. Hier staat een factuur van 2 jaar geleden.

 

Ik ben al de gehele week met de servicedesk aan het bellen. Zij sturen me elke keer weg met het verhaal dat het 24 uur duurt. Vandaag stuurde de servicedeskmedewerker hierheen omdat hij het ook niet meer wist.

 

Jammer dat mijn feestje (overgang naar Ziggo) zo nadelig beïnvloed wordt.

Mijn eerste gedachte is om alles terug te sturen en een ander abonnement te nemen.

 

Hoe kan ik ervoor (laten) zorgen, dat ik Ziggo go en ziggogo.tv per omgaande kan gebruiken?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @ralphinho

Leuk dat je weer terug bent! Voor zover ik kan overzien staat je nieuwe abonnement nu sinds enkele dagen weer actief. Momenteel zie je in Mijn Ziggo enkel nog informatie van je voorgaande abonnement. Er moet opnieuw een koppeling gemaakt worden tussen je nieuwe abonnement en Mijn Ziggo. Dit duurt zo'n 5 werkdagen. Eerder dan dit zal Ziggo GO helaas ook niet werken, daar is niet iets aan te veranderen. Ik wil je dus vragen om begin volgende week opnieuw te testen of de nieuwe gegevens er in staan. Laat ons de uitkomst maar weten. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @ralphinho

Leuk dat je weer terug bent! Voor zover ik kan overzien staat je nieuwe abonnement nu sinds enkele dagen weer actief. Momenteel zie je in Mijn Ziggo enkel nog informatie van je voorgaande abonnement. Er moet opnieuw een koppeling gemaakt worden tussen je nieuwe abonnement en Mijn Ziggo. Dit duurt zo'n 5 werkdagen. Eerder dan dit zal Ziggo GO helaas ook niet werken, daar is niet iets aan te veranderen. Ik wil je dus vragen om begin volgende week opnieuw te testen of de nieuwe gegevens er in staan. Laat ons de uitkomst maar weten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic