Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
op de next (mini) waren de opnames wel zichtbaar ?
Je topic had niet afgesloten mogen worden, omdat je probleem niet is opgelost.
Ik vermoed dat dit het probleem is wat sinds maart vorig jaar de kop op heeft gestoken en dat bij een wijziging van het abonnement de koppeling tussen de Next en je Mijn Ziggo en Ziggo Go niet tot stand komt.
@Alex heeft je probleem al op de goede plek gelegd en blijft dit in de gaten houden.
Er lijkt over een paar maanden een definitieve oplossing aan te komen voor dit probleem.
Hi @Tanja79
Heel goed dat je een nieuw topic bent gestart nu dit probleem nog niet voor je verholpen is. Sorry dat we ons hier nu pas laten zien. Ik duik hier voor je in en ik houd je op de hoogte.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.