Vraag
Reacties
Tanja79
Level 2

Geen opname/afspeel mogelijkheden beschikbaar in ZiggoGo

Onderstaande topic in april hier geplaatst, diverse reacties geweest, helaas (door lange vakantie en hoge werkdruk) te laat gereageerd, dus topic gesloten, maar probleem niet verholpen. Nog steeds kan ik via ZiggoGo niets opnemen of bekijken wat ik via de tv heb opgenomen.
Het zou toch fijn zijn als dit uiteindelijk (nu ik weer wat meer tijd heb ;-)) verholpen kon worden, dus ik wacht vol spanning op een reactie/oplossing.
Met groet, Tanja

Hallo,

Volgens de dame van de chatbox kon ik me het beste hier melden voor dit probleem. Ik zie er meerdere topics over, dus ik hoop hier hulp te vinden/krijgen:

Vorig jaar verhuisd, nieuwe mediabox gekregen en sindsdien kon ik eerst alleen de sportzenders zien via ZiggoGo. Meermaals gechat, probleem was bekend, ik zou bericht krijgen als het was opgelost. Helaas is dat niet gebeurd. Laatst nog eens geprobeerd en toen kon ik dus wel gewoon tv kijken via Ziggogo, maar geen opnames inplannen of opgenomen programma's bekijken (die ik via de mediabox wel gewoon kan zien). En dit is dus vandaag nog steeds zo.

Ik heb inmiddels:
- App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd op IPhone 15 (t/m iOS 18.4 geüpdatet)
- Via browser op laptop geprobeerd
- Alle Ziggo's waar ik moet inloggen / wachtwoorden voor moet invoeren gecheckt, en alles is hetzelfde mailadres gebruikt

Maar helaas nog geen resultaat. Dus ik hoop dat iemand hier me verder kan helpen...

Alvast bedankt!
Met groet, Tanja

7 Reacties
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
3 Reacties 3
anoniemforum
Level 19

op de next (mini) waren de opnames wel zichtbaar ?

0 Kudos
Bert
Level 21

Je topic had niet afgesloten mogen worden, omdat je probleem niet is opgelost.

Ik vermoed dat dit het probleem is wat sinds maart vorig jaar de kop op heeft gestoken en dat bij een wijziging van het abonnement de koppeling tussen de Next en je Mijn Ziggo en Ziggo Go niet tot stand komt.

@Alex  heeft je probleem al op de goede plek gelegd en blijft dit in de gaten houden.

Er lijkt over een paar maanden een definitieve oplossing aan te komen voor dit probleem.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Tanja79 

Heel goed dat je een nieuw topic bent gestart nu dit probleem nog niet voor je verholpen is. Sorry dat we ons hier nu pas laten zien. Ik duik hier voor je in en ik houd je op de hoogte.