Loekjehe

Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen ondertitels meer Ziggo Go app iOS

iOS app Ziggo Go 4.42.50.16 iPhone iOS 15.7

Terwijl in de film aangegeven staat dat er Nl ondertitels zijn, ontbreekt het ondertitel icoon rechtsboven in beeld. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi allen. 

Even een update vanaf deze kant. Het probleem is voor het gros van de content opgelost. Zo zijn de problemen o.a. opgelost bij The Endgame en The Halcyon. Merk je dat er nog voorbeelden zijn van content waarbij de ondertiteling niet werkt, dan horen we het graag! We zetten deze specifieke films/series dan door. Kunnen jullie dan het volgende aan ons laten weten in een nieuw topic?

Naam Film / Serie: 
Aflevering in geval van serie:

En zet in jouw Communityprofiel jouw volledige adresgegevens. 

Bekijk in context

Uitgelicht
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Reacties
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@PetersRW, @m.daalder01 en @Wim C. allen dank voor het delen van de ervaringen.

Het is allemaal wat ingewikkeld en technisch, maar zoals het nu staat gaat dit om een specifiek soort ondertiteling welke geactiveerd moet worden. Dit kost helaas tijd.

Het advies is om tot die tijd de browservariant van de app te gebruiken, of desnoods een ander platform. 

20 Reacties 20
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Loekjehe 

Over welke film heeft u het? 
Dan kan ik meekijken.

Loekjehe
Topicstarter
Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De serie Halcyon. Ook bij het bekijken van andere films crashte de ondertiteling. Weet helaas geen titels meer.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Loekjehe ik lees dat je dit euvel hier ook hebt genoemd. Om verwarring te voorkomen, wacht ik een antwoord even af.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Loekjehe,

 

Wat gek en vooral irritant dat de Nederlandse ondertiteling niet (goed) werkt. Ik heb hier zojuist de serie Halcyon via www.ziggogo.tv geprobeerd en daar werkt het zonder problemen. We hebben echter wel in het verleden gezien dat het alleen op iOS voorkwam. Heeft het helemaal geen ondertiteling bij je of valt het weg? Je geeft ook aan dat bij andere films de ondertiteling 'crasht', wat bedoel je daar precies mee?

Loekjehe
Topicstarter
Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik vrees dat dit idd een iOS specifiek probleem is. Ik bedoel met andere ondertitels dat ook bij afspelen van een andere film A dog's purpose de ondertitels eerst incorrect werden weergegeven zoals: <i>tekst<i> en daarna helemaal ermee ophielden.

 

Loekjehe
Topicstarter
Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Serie Halcyon en film A dog's purpose

Loekjehe
Topicstarter
Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Alex, de site www.ziggogo.tv opent (bij mij) niet in iOS 15.7 niet in Safari en ook niet in Chrome. BTW gezien de immense hoeveelheid issues: wordt een nieuwe versie van de iOS app wel uitvoerig getest voordat deze wordt gereleased? Nog steeds geen ondertitels beschikbaar.... 😞

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

@Loekjehe, ik heb dit zelf kunnen testen op iOS en merk dit ook. We hebben het doorgezet naar een andere afdeling waar dit opgepakt zal worden. 

Ik kom bij je in de lucht als er nog vragen zijn of met een update 😄 

Loekjehe
Topicstarter
Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Alex @Madelon @Paul Hoi Madelon ea, de recente ZiggoGo app update heeft de issue (door jou bevestigd) met iOS en ondertitels bv serie Halcyon niet opgelost.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@Loekjehe Dit is inderdaad niet meegenomen in de laatste Ziggo GO update. Achter de schermen houden we het ticket specifiek voor dit probleem in de gaten en vragen we regelmatig updates uit. Zodra er goed nieuws te melden is, dan komen we in de lucht! 

John-68

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Cecilia, ik heb IpadOS 15.7.1 en Ziggo Go versie 4.44.5618 + 2617.

 

Ik heb hetzelfde probleem. In Movies en Series kijk ik de serie Seal Team. Tot gisteren komen ik deze kijken met ondertiteling. Sinds vandaag niet meer. Andere series kan ik wel kijken met ondertiteling. Het icoontje voor de ondertiteling zie ik ook niet meer staan bij deze serie. Bij de serie informatie staat dat hij gewoon NL ondertiteld is.

PetersRW

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier precies hetzelfde probleem. Laatste ziggo go versie, en laatste IPad IOS versie.

ook ineens sinds donderdag de ondertiteling weg.

m.daalder01

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier hetzelfde probleem met de serie Operación Marea Negra op ziggo movies & series.

Zie dat deze topic al een maand oud is. Nog geen oplossing??

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Uit nieuwsgierigheid heb ikzelf ook even getest:

Bij ondertitels staat NL maar ze zijn er niet. 
Mijn iPad (7e generatie) loopt op iPadOS 16.1.1 (20B101).

 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@PetersRW, @m.daalder01 en @Wim C. allen dank voor het delen van de ervaringen.

Het is allemaal wat ingewikkeld en technisch, maar zoals het nu staat gaat dit om een specifiek soort ondertiteling welke geactiveerd moet worden. Dit kost helaas tijd.

Het advies is om tot die tijd de browservariant van de app te gebruiken, of desnoods een ander platform. 

Loutre

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb inmiddels ook een melding gemaakt. Bij The Endgame werkt de ondertiteling ook niet op iPad.  https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Geen-ondertitelicoon-bij-serie/m-p/1092339#M125068. Ook al telefonisch contact gehad met klantenservice, daar kende men het probleem niet.
Moderator Cecilia heeft al wel op mijn topic gereageerd dat er naar gekeken wordt maar het geeft wel de noodzaak aan dat Ziggo dit snel in de Ziggo Go app moet oplossen. Dit speelt blijkbaar al een tijdje en het is al langer bekent.
Zojuist in de browser Chrome, Opera en Safari geprobeerd maar daarin werkt het ook niet. Enige compensatie zou wellicht op zijn plaats zijn als dit niet snel opgelost wordt.

Kornfed

Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Inmiddels zijn we al weer enkele maanden verder. Er wordt aangegeven dat het veel tijd kost nou dat klopt dus. Waar moet ik rekening mee houden? Maanden, half jaar of jaren? Je betaalt dus voor iets dat maar half werkt.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Kornfed 

Goede vraag. Ik heb zojuist nog even gecontroleerd op de titel Operación Marea Negra waar eerder de ondertitels niet werkte:

7CF62956-91B3-401F-9DC4-703566E67FD9.png
En de ondertitels werken.

(in verband met geldende auteursrechten wordt het originele filmbeeld niet in een schermafbeelding weergegeven)

Terzijde: mijn ondertitels heb ik ingesteld via de instellingen van m’n iPad.

Kornfed

Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Er zijn wel enkele films waar het wel werkt maar bij meerdere niet. Todos lo saben bv.

Uitgelicht topic