1
Vraag
2
Reacties
RENÉ V

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen ondertiteling via Chromecast na reclameblok - Ziggo Community.

Als ik via Ziggo go ongeacht met welk apparaat of via mediabox Next kijk, valt de ondertiteling bij Nederlandse na elke commercialbreak weg en komt ook niet meer terug. Dit probleem heb ik al meerder keren aangekaart. Vaak vallen er ook complete zinnen weg. De laatste keren heb ik niet eens een reactie van jullie ontvangen. Dan wordt het probleem blijkbaar niet serieus genomen. Ik ben voor 90% doof en volledig aangewezen op de ondertiteling. Bij de mediabox Next is het ook niet mogelijk teletekst pagina 888 te gebruiken tijdens een uitzinding of opgenomen programma. Ik vraag u vriendelijk/klacht deze vraag serieus te nemen en mij niet weer af te schepen met "we zullen dit aan de ontwikkelaars doorgeven" of gewoon niet te reageren.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Rene V,

 

Allereerst welkom op de Ziggo Community! De problemen met de ondertiteling herkennen we en wordt op dit moment hard aan gewerkt. De laatste update heeft dit helaas niet opgelost. We hebben dit opnieuw in onderzoek. Dit issue wordt ook in dit topic besproken. We nemen dit zeker serieus, het spijt me als je dat gevoel niet hebt gekregen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

@RENÉ V  ik ga dit even netjes voorleggen aan een Ziggo medewerker deze kunnen dit voor u uitzoeken en kijken waar het mis gaat. 

 

Staat de ondertiteling wel ingesteld op de Media Box en in de Ziggo Go App als je op foto klikt links bove, dan naar instellingen vervolgens Toegankelijkheid, daar staat een optie Audio en Gebarentaal.

 

Vermeld je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Rene V,

 

Allereerst welkom op de Ziggo Community! De problemen met de ondertiteling herkennen we en wordt op dit moment hard aan gewerkt. De laatste update heeft dit helaas niet opgelost. We hebben dit opnieuw in onderzoek. Dit issue wordt ook in dit topic besproken. We nemen dit zeker serieus, het spijt me als je dat gevoel niet hebt gekregen.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Dank je @Alex voor het oppakken, heb topic ook even in me bladwijzer gezet. 😉

RENÉ V
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Uiteraard staat alles goed ingesteld om ondertiteling te krijgen. Deze vraag is al zo vaak gesteld. Ik heb dit probleem 3 jaar geleden met de komst van de Media Box Next al gemeld. Idem dito voor Ziggo Go. Zowel bij het kijken via Chromacast als op de PC of GSM komt het probleem voor. Beeld uitzending en ondertiteling zijn 2 aparte sporen. Daar gaat het bij reclame onderbrekingen m.i. mis. Moet toch simpel op te lossen zijn?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic